تصاویر بازاریابی Google Pixel Watch، مشخصات سطح آنلاین قبل از راه اندازی

تصاویر بازاریابی فرضی یک ویژگی جفت شدن سریع و ردیابی ECG را نشان می دهد. این نشت همچنین با مجموعه ای از مشخصات برای ساعت پیکسل همراه است. طبق اطلاعات منتشر شده، گفته می شود که این ساعت هوشمند دارای محافظ Corning Gorilla Glass و 5 ATM مقاومت در برابر آب است. همچنین گفته می شود که دارای ویژگی هایی مانند نظارت بر خواب، ردیابی ضربان قلب و ECG، حالت اضطراری، و اشتراک شش ماهه Fitbit Premium است.



منبع

جزئیات قیمت پیکسل واچ نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. گزارش اخیر حاکی از آن است که قیمت ساعت پیکسل از 349.99 دلار (تقریباً 28000 روپیه) در ایالات متحده شروع می شود. گوگل برای اولین بار این ساعت هوشمند را در رویداد I/O خود در ماه می به نمایش گذاشت. این رویداد در تاریخ 6 اکتبر میزبان پیکسل واچ، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو خواهد بود.

جدیدترین رندرها و مشخصات با حسن نیت استیو همرستوفر (@onleaks)، کارشناس مشهور، که مطالب بازاریابی فرضی Google Pixel Watch را با همکاری SlashLeaks فاش کرده است. رندرهای فاش شده ساعت هوشمند را از همه زوایا نشان می دهند و همچنین گزینه های رنگی و همچنین نوارهای مختلف را پیشنهاد می کنند.

Google Pixel Watch قرار است در رویداد آینده سری Pixel 7 که برای 6 اکتبر برنامه ریزی شده است، رونمایی شود. طبق اطلاعات فاش شده، Pixel Watch چندین ویژگی ردیابی سلامت از جمله ردیابی ECG را ارائه می دهد. پیکسل واچ اولین ساعت هوشمند گوگل است و مدت زیادی از ساخت آن می گذرد. انتظار می رود که این ساعت با دیگر ساعت های هوشمند پریمیوم مانند Samsung Galaxy Watch 5 و Apple Watch Series 8 رقابت کند.

گوگل به تازگی طراحی پیکسل واچ را در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی فاش کرده است، اما هیچ جزئیات دیگری در رابطه با سخت افزار یا مشخصات ارائه نکرده است. انتظار می‌رود این ساعت جدیدترین نسخه Wear OS را با پشتیبانی از Google Assistant، Google Maps و Google Wallet اجرا کند. گفته می‌شود که در سه رنگ مشکی/ابسیدین، طلایی/فندقی و نقره‌ای/گچی فقط برای نوع Wi-Fi موجود است. گفته می‌شود که نوع سلولی به جای نقره‌ای/گچ در رنگ‌های نقره‌ای/زغالی موجود است.