تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند متا به بیرون درز کرد که با اندروید و کوالکام SoC عرضه می شود


اولین ساعت هوشمند متا با دوربین دوگانه مدتی است که در میان شایعات منتشر شده است. طبق گزارش‌ها، متا پلتفرم مادر فیسبوک، توسعه اولین پوشیدنی خود را در سال گذشته متوقف کرد، اما یک افشای جدید نشان می‌دهد که این پروژه با نسخه جدیدی روی میز بازگشته است. یک افشاگر معروف تصاویری از ساعت هوشمند متا منتشر کرده و تعدادی از مشخصات آن را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که نسخه جدید ساعت هوشمند متا بر روی نسخه سفارشی اندروید اجرا می‌شود و می‌تواند از یک SoC کوالکام پشتیبانی کند.

نویسنده معروف Kuba Wojciechowski (@Za_Raczke) دارد لو رفته رندرها و مشخصات ساعت هوشمند جدید متا. تصاویر فاش شده «تکرار جدیدی» از ساعت متا را نشان می‌دهند که در اکتبر 2021 به بیرون درز کرد. کارشناس اطلاعات ادعا می‌کند که برخی تغییرات آرایه حسگر در پشت و چند تفاوت ظاهری وجود دارد. به نظر می رسد این پوشیدنی دارای دوربین دوگانه پشتی و طراحی قاب قابل جدا شدن باشد. رندرهای جدید حکایت از بریدگی قطره‌ای روی نمایشگر دارند که دوربین جلو و سنسور دوربین در پشت در مقابل مچ دست کاربر قرار دارد. یک آرایه حسگر نیز در پشت چیده شده است. علاوه بر این، به نظر می رسد یک دکمه در کناری برای ناوبری وجود دارد.

گفته می شود ساعت هوشمند متا آینده از یک SoC کوالکام پشتیبانی می کند. گفته می شود که به جای پلتفرم Wear OS گوگل، روی یک نسخه سفارشی شده اندروید اجرا می شود.

ساعت هوشمند فرضی متا با اسم رمز میلان در سال 2022 معرفی شد، اما این اتفاق نیفتاد. سال گذشته، بلومبرگ گزارش داد که متا برنامه های خود را برای عرضه یک ساعت هوشمند اندرویدی با دوربین دوگانه متوقف کرده است.

اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار در حال حاضر، از جمله اپل واچ، دوربین ندارند و مفهوم جدید متا می‌توانست پوشیدنی آن را در فضا متمایز کند. اگر متا این پوشیدنی جدید را امسال عرضه کند، با اپل واچ، سامسونگ گلکسی واچ و سایرین رقابت خواهد کرد. با این حال، این غول رسانه‌های اجتماعی هنوز تاریخ عرضه یا مشخصات اولین دستگاه پوشیدنی خود را تایید نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

وزیر می‌گوید بریتانیا با اولین مقررات برای دارایی‌های رمزنگاری استانداردهای «محکم» را تعیین می‌کند


تجارت باز BTC، ETH در محدوده باریک در روز اعلام بودجه اتحادیه هند

ویدیوی برگزیده روز

چگونه اپلیکیشن ها کامیون داران و ارسال کنندگان را فعال می کنند





منبع