تصاویر زنده سری گلکسی اس 23 سامسونگ، بار دیگر نشت ویدیوی دستی، جزئیات طراحی نکات

به طور جداگانه، یک کاربر توییتر به نام DylanXitton (@DylanXitton) لو رفته یک ویدیوی عملی و مجموعه دیگری از تصاویر زنده از گلکسی S23 و Galaxy S23 Ultra. با این حال، در زمان نگارش، به نظر می رسد این ویدیو حذف شده است. طبق اسکرین شات ها (از طریق SamMobile)، گلکسی اس 23 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ و یک واحد دوربین چهارگانه پشتی شامل یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. رندرها همچنین پشتیبانی از قلم S، گزینه‌های ذخیره‌سازی 256 و 512 گیگابایتی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را پیشنهاد می‌کنند.

سری سامسونگ گلکسی اس 23 قرار است در 1 فوریه به طور رسمی عرضه شود. درست یک روز قبل از عرضه رسمی، عکس‌های زنده و ویدیوی عملی سامسونگ گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا دوباره به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. رندرهای فاش شده محل قرارگیری دوربین، رنگ و طراحی پرچمداران آینده را نشان می دهد. به نظر می رسد گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارای یک واحد دوربین سه گانه در پشت هستند، در حالی که گلکسی اس 23 اولترا، در مقابل، دارای چهار سنسور دوربین در پشت است.

در حال حاضر، سامسونگ نام‌های نهایی سری گلکسی اس 2023 را تایید نکرده است. این غول فناوری کره جنوبی تمام جزئیات را در رویداد Galaxy Unpacked خود در تاریخ 1 فوریه اعلام خواهد کرد. این رویداد از ساعت 11:30 شب IST در تاریخ 1 فوریه آغاز می شود و از طریق کانال های رسمی شرکت پخش زنده خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

تصاویر زنده ادعا شده به اشتراک گذاشته شده است توسط tipster Ice universe (@UniverseIce) نگاهی اجمالی به طراحی Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra ارائه می دهد. گلکسی اس 23 وانیلی با رنگ سفید نخی و گلکسی اس 23 پلاس با رنگ یاسی مه آلود دیده می شود. Galaxy S23 Ultra با رنگ سبز گیاه شناسی قابل مشاهده است و صفحه نمایش آن دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در مرکز قرار دارد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.

گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس با دوربین پشتی سه گانه و فلاش LED نشان داده شده اند. از سوی دیگر، گلکسی اس 23 اولترا مجهز به دوربین پشتی چهارگانه و فلاش LED است. به نظر می‌رسد طراحی گوشی‌ها و محل قرارگیری دوربین با آنچه که قبلاً در چندین نشت مشاهده کردیم، مطابقت دارد.