تصاویر زنده Realme 10 Pro+ قبل از عرضه در ماه آینده به بیرون درز کرد

با توجه به تصاویر توییت کرد توسط مشاور Gaurav Agrawal (توئیتر: @Agrawalji_Tech)، Realme 10 Pro+ ممکن است دارای صفحه نمایش خمیده با شکاف سوراخ مرکزی باشد. به نظر می رسد دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست دارد.

به نظر می‌رسد Realme 10 Pro+ دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی با فلاش LED باشد. گوشی لو رفته با رنگ خاکستری نشان داده شده است. به نظر می رسد این تصاویر شامل بسته بندی جعبه آن نیز می شود، که ممکن است نشان دهد که این یک مدل خرده فروشی از گوشی هوشمند آینده Realme است.

ریلمی هفته گذشته اعلام کرد که سری Realme 10 در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز تاریخ و زمان دقیق عرضه را فاش نکرده است. Tipster Paras Guglani (توئیتر: @passionategeekz) اشاره کرده است که این ترکیب ممکن است روز شنبه وارد شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ایلان ماسک گزارش‌هایی را که در تلاش برای جلوگیری از پرداخت‌ها، اخراج کارکنان توییتر را تکذیب می‌کند





منبع

طبق گزارش اخیر، گفته می‌شود که Realme 10 Pro+ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس خمیده AMOLED است. انتظار می‌رود که این دستگاه از پردازنده MediaTek Dimensity 1080 SoC استفاده کند. این گوشی هوشمند می‌تواند دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز ۸ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی داشته باشد. احتمالاً دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی نیز دارد. این گوشی می تواند یک باتری 4890 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد. Realme 10 Pro+ می تواند 8.1 میلی متر ضخامت و وزنی در حدود 172.5 گرم داشته باشد.

سری Realme 10 قرار است در ماه نوامبر عرضه شود، اما تاریخ دقیق عرضه هنوز تایید نشده است. شایعات اخیر حاکی از آن است که Realme 10 4G، Realme 10 5G و Realme 10 Pro+ می‌توانند بخشی از این سری گوشی‌های هوشمند آینده باشند. علاوه بر این، یک منبع آگاه تصاویر زنده احتمالی از Realme 10 Pro+ را به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده با شکاف سوراخ پانچ در مرکز است. تصاویر فاش شده شامل جعبه بسته بندی گوشی نیز می شود که ممکن است نشان دهد این یک نسخه خرده فروشی از Realme 10 Pro+ است.