تصاویر لو رفته Tecno Spark Go 2023 از قیمت در هند فاش می شود و می تواند دارای SoC Helio A22 MediaTek باشد: گزارش


طبق گزارش‌ها، تکنو در حال کار بر روی به‌روزرسانی سری Spark گوشی‌های هوشمند خود است. به نظر می رسد اولین گوشی هوشمند در خط تولید جدید Tecno Spark Go 2023 باشد. تصاویری از این گوشی شایعه شده اخیراً به بیرون درز کرده است که نگاهی به طراحی آن به همراه فاش کردن مشخصات و قیمت آن در هند ارائه می دهد. به نظر می رسد Tecno Spark Go 2023 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی HD+ Dot Notch است. در زیر کاپوت، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند دارای پردازنده MediaTek Helio A22 SoC به همراه 3 گیگابایت رم باشد.

قیمت Tecno Spark Go 2023 در هند (شایعه شده)

طبق گزارش Passionate Geekz، Tecno Spark Go 2023 احتمالاً قیمتی برابر با Rs دارد. 6999 در هنگام عرضه برای مدل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی. همچنین ممکن است یک نوع رم 4 گیگابایتی + حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد. شایعه شده است که این تلفن هوشمند Tecno در رنگ های مشکی بی پایان، بنفش سحابی و آبی Uyuni وارد هند می شود. احتمالا در چند روز آینده در کشور عرضه خواهد شد و طبق گزارشات از طریق آمازون به فروش خواهد رسید.

مشخصات، ویژگی های Tecno Spark Go 2023 (شایعه شده)

گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی HD+ با ناچ قطره ای در جلو برای ذخیره دوربین سلفی است. Tecno Spark Go 2023 می تواند توسط یک MediaTek Helio A22 SoC، همراه با حداکثر 4 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. گفته می شود این تلفن هوشمند 4G اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند.

Tecno Spark Go 2023 می تواند دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی باشد که توسط سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی برجسته شده است. دوربین ثانویه در پشت می تواند یک سنسور VGA یا یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی باشد. همچنین ممکن است یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. این گوشی هوشمند می تواند با قابلیت بازگشایی قفل با چهره همراه باشد.

گفته می شود که این گوشی به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و دارای پورت USB Type-C است. سایر ویژگی های برجسته می تواند صدای استریو DTS، بهینه سازی سیستم Super Boost و Soplay Music Mixer باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Airtel راه اندازی شبکه 5G را در مناطق منتخب نویدا، قاضی آباد، فریدآباد گسترش می دهد: همه جزئیات


صرافی رمزارز کوین بیس برای توقف عملیات در ژاپن، بررسی تجارت در کشور در میان زمستان جاری رمزارز

ویدیوی برگزیده روز

CES 2023: تلفن همه چیز





منبع