تصاویر نمونه اولیه OnePlus 11R قبل از عرضه به بیرون درز کرد، اشاره به IR Blaster، Alert Slider: گزارش


ظاهراً OnePlus 11R می تواند به یک نوار لغزنده هشدار و یک بلستر مادون قرمز (IR) برای کنترل از راه دور مجهز شود. تصاویری که به تازگی از نمونه اولیه OnePlus 11R به بیرون درز کرده است، بینشی در مورد جزیره دوربین گوشی هوشمند آینده، نمایشگر و موارد دیگر به علاقه مندان داده است. طبق گزارش‌ها، سری OnePlus 11 از دو گوشی هوشمند OnePlus 11 و OnePlus 11R تشکیل خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی با نوار لغزنده هشدار نمادین وان پلاس و نمایشگر منحنی عرضه می‌شود. همچنین حدس زده می شود که این اولین گوشی این شرکت با بلستر IR باشد.

بر اساس تصاویر فاش شده که توسط MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است، OnePlus 11R به یک دوربین پشتی سه گانه و یک فلاش LED در پنل پشتی مجهز خواهد شد. این تصویر همچنین نشان داد که گوشی آینده دارای طراحی ماژول دوربین مشابه OnePlus 10 Pro و OnePlus 10T 5G خواهد بود – یک ماژول دوربین مستطیلی شکل.

طبق این گزارش، OnePlus 11R اولین گوشی OnePlus خواهد بود که با بلستر IR عرضه می شود. این گوشی هوشمند قرار است دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 باشد، همان پردازنده ای که در OnePlus 10T 5G استفاده شده است. این چیپست مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری TSMC است. با این حال، OnePlus 10R سلف آن از پردازنده MediaTek Dimensity 8100-Max SoC پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، ظاهراً OnePlus 11R دارای صفحه نمایش 120 هرتزی فول اچ دی پلاس است که با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، رم LPDDR5، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 همراه است. سنسور ماکرو یا عمق مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و ویدیویی، این گوشی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود. بر اساس این گزارش، علاوه بر این، این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

درز قبلی در مورد OnePlus 11R حاکی از آن بود که این گوشی 16 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. این گوشی همچنین از شارژ سریع 100 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Lava X3 Design در رندرهای لو رفته فاش شد، مشخصات مشخصات قبل از عرضه: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

راهنمای مبتدیان برای کیت های بازی





منبع