تصویر زنده فاش شده ویوو Y16 پیش از عرضه، به گزینه‌های رنگی نگاه می‌کند

شایعه شده است که Vivo Y16 به زودی در هند عرضه می شود زیرا این گوشی اخیراً در پایگاه داده استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. در حال حاضر، یک افشاگر قابل اعتماد تصاویر زنده ادعایی از دستگاه را به اشتراک گذاشته است که دو گزینه رنگی آن – مشکی و طلایی را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، تصویر فاش شده، نگاهی اجمالی به پنل پشتی و ماژول دوربین دارد. شایعات اخیر حاکی از آن است که قیمت این گوشی هوشمند Vivo ممکن است یک روپیه باشد. 11499 برای نوع پایه آن در هنگام راه اندازی. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده MediaTek Helio P35 SoC بهره می‌برد.

توییتر vivo y16 paras guglani vivo_y16_paras_guglani_twitterVivo هنوز در مورد جزئیات این گوشی هوشمند تحقیق نکرده است. با این حال، گزارش اخیر ظاهرا مشخصات کامل Vivo Y16 را فاش کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی IPS LCD HD+ (720×1600 پیکسل) با بریدگی قطره ای است. گفته می‌شود که این دستگاه از یک SoC مدیاتک هلیو P35 همراه با 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. اعتقاد بر این است که ویژگی هایی مانند Extended RAM 2.0، Multi Turbo 5.5 و Ultra Game Mode برای افزایش عملکرد آن اضافه شده است.


برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

جوایز موسیقی MTV برای دیدن اجرای امینم و اسنوپ داگ در آهنگ Bored Apes

MSI Vector GP76 – برای همه گیمرها و مهندسان / توسعه دهندگان خارج از کشور





منبع

این گوشی هوشمند احتمالا دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. گفته می شود که تا 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد که می تواند از طریق کارت microSD افزایش یابد. Vivo Y16 ممکن است گزینه های اتصال Wi-Fi، بلوتوث نسخه 5.0، USB و Type-C را ارائه دهد. گوگلانی قبلاً ادعا کرده بود که قیمت این گوشی هوشمند ممکن است روپیه باشد. 11499 برای نوع رم 4 گیگابایتی.

گفته می‌شود که Vivo Y16 دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که با یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با سنسور عمق/ماکرو ۲ مگاپیکسلی برجسته شده است. انتظار می‌رود دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار گیرد. اعتقاد بر این است که این گوشی هوشمند با سیستم عامل Funtouch 12 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود.

تصویر زنده فرضی Vivo Y16 بود لو رفته توسط مشاور پاراس گوگلانی (@passionategeekz). گزینه های رنگ مشکی و طلایی گوشی را به نمایش می گذارد و همچنین نگاهی اجمالی به ماژول دوربین عقب ارائه می دهد. گوگلانی پیشنهاد می‌کند که این مدل‌های ویوو به زودی به هند و دیگر بازارهای جهانی می‌رسند.