تلاش سوپر طرفداران ماسک با این مجسمه فلزی 30 فوتی برای تبلیغ “Elon Goat Token”

ماسک به دلیل پشتیبانی از توکن Dogecoin بر روی سایر ارزهای دیجیتال از جمله BTC و ETH مشهور است.

ما به دستاوردها و تعهد خود به آن بسیار افتخار می کنیم #EGT

با توجه به پیروی گسترده مدیرعامل اسپیس ایکس در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی، نظرات ماسک در مورد ارزهای رمزنگاری شده بر حرکت بازار برای سکه تأثیر می گذارد.

با این حال، این اولین بار نیست که ماسک، که از حامیان پرشور کریپتو و بلاک چین است، پروژه Web3 را به او اختصاص داده است.

بیش از 21000 ارز دیجیتال در حال حاضر وجود دارد که هر روز ارزهای جدیدی ساخته می شود. یکی از این پروژه‌های تازه که به ایلان ماسک اختصاص یافته است، اخیراً به تیتر اخبار تبدیل شده است. سازندگان “Elon Goat Token (EGT)” که ادعا می کنند “سوپر طرفداران” ماسک هستند، مجسمه نسبتاً منحصر به فردی را به دفتر آستین تسلا تحویل دادند که سر ماسک را به بدن یک بز وصل کرده است، در حالی که سوار موشک است. سازندگان EGT با تصدیق ماسک قصد داشتند برای پروژه خود تبلیغی کسب کنند – اما این اتفاق نیفتاد.

در ژوئن 2021، ماسک در توییتی اعلام کرد که نام سگ خانگی خود را از نژاد شیبا اینو ژاپنی «فلوکی» می‌گذارد و این منجر به تشکیل آلت‌کوین «فلوکی اینو» شد.

در آخر هفته گذشته، پس از اینکه ماسک در توییتی درباره برنامه‌های خود برای اصلاح توییتر تحت رهبری خود نوشت، Dogecoin شاهد افزایش 19.4 درصدی قیمت بود.

تصاویری از مجسمه که در دسته توییتر EGT به اشتراک گذاشته شده است، مجسمه نقره‌ای رنگی نسبتاً عجیب و غریب را نشان می‌دهد که در یک کامیون روباز بارگیری شده و به مرکز آستین تسلا کشیده می‌شود.

سازندگان EGT در توییتی نوشتند: “ما احساس می کنیم سخت کوشی ما می تواند منجر به ادعای الون #ElonGOAT شود و ما برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

انگار ایلان داره ما رو امتحان میکنه :goat:

– نشانه بز الون (@ElonGoatToken) 27 نوامبر 2022

ماسک که در غیر این صورت به دلیل فعال بودن و پاسخگو بودن در توییتر مشهور است، هنوز به این بسته ویژه سازندگان EGT واکنشی نشان نداده است.

«در روز راه‌اندازی، دلار EGT توجه جهانی را به خود جلب کرد و بیش از 1750 کاربر تلگرام را در یک تماس زنده به خود جلب کرد که به منجنی‌شدن توکن بومی به ارزش بازار 39 میلیون دلاری (تقریباً 318 کرور) کمک کرد. در این سند آمده است: طرح بازاریابی ویروسی و منحصر به فرد $EGT که بر جلب توجه ایلان ماسک متمرکز بود، کاتالیزور اصلی بود.

طبق گزارش CoinTelegraph، این مجسمه حدود 30 فوت ارتفاع دارد، وزن آن 12000 پوند (تقریباً 5443 کیلوگرم) و قیمت آن 600000 دلار (تقریباً 4 کرور) است.

طبق وایت پیپر EGT، این ارز دیجیتال در ژانویه امسال در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه اندازی شد.

سازندگان پشت EGT قصد دارند با واکنش پیش‌بینی‌شده ماسک به مجسمه، جذابیت بیشتری را برای عرضه ارزهای دیجیتال خود به ارمغان بیاورند.