تلفن جیو 5G در فهرست BIS مشاهده شد، نکاتی در مورد راه اندازی آینده در هند

از نظر دوربین، این گوشی دارای یک ماژول دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در همین حال، برای سلفی، این گوشی ممکن است دارای سنسور 8 مگاپیکسلی باشد.

Reliance همچنین تایید کرده بود که با همکاری گوگل در حال کار برای راه اندازی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G است که می تواند ادعایی Jio Phone 5G باشد. این دستگاه می تواند در هند با همکاری LYF راه اندازی شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع گفته می شود که این گوشی ادعایی دارای یک پردازنده هوش مصنوعی Syntiant NDP115 همیشه روشن در زیر کاپوت خود است.

جیو فون 5G بر روی وب سایت اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است که اشاره ای به راه اندازی آینده گوشی هوشمند با قابلیت 5G از بزرگترین اپراتور مخابراتی هند دارد. Reliance Jio قبلاً اعلام کرده بود که گوشی Jio Phone 5G ممکن است در جولای 2022 عرضه شود. گفته می‌شود این گوشی دارای تراشه Snapdragon 480+ همراه با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. گفته می‌شود که این گوشی از دوربین پشتی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. جیو هنوز هیچ یک از مشخصات گوشی ادعایی را اعلام نکرده است.

انتظار می رود این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی تغذیه کند.

بر اساس گزارش MySmartPrice، دستگاهی با شماره مدل LS1654QB5 در پایگاه داده BIS فهرست شده است. با این حال، همانطور که به طور کلی در مورد لیست های BIS وجود دارد، این لیست هیچ مشخصات یا جزئیات کلیدی گوشی را که انتظار می رود طبق این گزارش با نام Jio Phone 5G عرضه شود، نشان نمی دهد. Gadgets 360 توانست لیست گوشی های هوشمند را در وب سایت BIS تأیید کند.

مشخصات JioPhone 5G (شایعه شده)

قبلا گفته شده بود که گوشی Jio Phone 5G روی اندروید 12 به صورت پیش فرض اجرا می شود، در حالی که دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD با نرخ رفرش 90 هرتز است. این دستگاه ممکن است توسط یک Snapdragon 480+ SoC، همراه با 4 گیگابایت رم LPPDDR4X سامسونگ و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی شود.