تلفن ریلمی کوکاکولا رسماً معرفی شد و اشاره ای به راه اندازی قریب الوقوع دارد


گوشی کوکاکولا Realme اخیراً در یک رندر آنلاین به بیرون درز پیدا کرده است و در چند روز گذشته شایعاتی در مورد این گوشی به صورت آنلاین منتشر شده است. تصویر فاش شده همچنین به علاقه مندان اشاره ای به طراحی گوشی هوشمند ادعایی می دهد که اکنون توسط Realme تایید شده است. این شرکت از راه اندازی قریب الوقوع یک گوشی با برند جدید از طریق وب سایت خود خبر داده است. با این حال، هنوز جزئیاتی از مشخصات و ویژگی های گوشی کوکاکولا فاش نشده است. گفته می‌شود که این گوشی اولین بار به عنوان یک Realme 10 4G تغییر نام داده شده است.

صفحه فرود جدید برای گوشی Realme Coca-Cola نسخه ویژه تایید می کند که این شرکت در حال کار بر روی یک تلفن مارک جدید است. در این صفحه آمده است: «Realme قرار است واقعاً با طراوت شود»، همراه با طرح کلی تلفنی که به نظر می رسد در نوشیدنی محبوب غوطه ور است. با این حال، این شرکت جزئیاتی در مورد طراحی و مشخصات گوشی به اشتراک گذاشته است. طراحی پنل پشتی این گوشی اخیراً توسط مشاور Mukul Sharma (@stufflistings) در توییتر فاش شده است.

تصویر لو رفته از گوشی آینده کوکاکولا، گوشی را در رنگ قرمز با سنسورهای دوربین دوگانه و فلاش LED و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست نشان می دهد. نشان داده شده است که این گوشی دارای لبه گرد و برند کوکاکولا در پشت آن است. در حالی که مشخصات این گوشی هنوز مشخص نیست، گفته می‌شود که این گوشی یک اسمارت‌فون کوکاکولا خواهد بود که یک Realme 10 4G تغییر نام داده است.

این گوشی در نوامبر گذشته عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با محافظ Corning Gorilla Glass 5 و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این گوشی از پردازنده MediaTek Helio G99 SoC آنبورد پشتیبانی می کند.

برای اپتیک، دوربین دوگانه پشتی مجهز به دوربین پشتی دوگانه 50 مگاپیکسلی با فلاش LED است. گوشی Realme همچنین دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو است. دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC. برای پشتیبانی نرم‌افزاری، اندروید 12 را با پوسته Realme UI 3.0 در بالا اجرا می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا هند قبل از عرضه: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

اولین برداشت ردمی نوت 12 پرو 5G: نباید نادیده گرفته شود





منبع