تلویزیون هایسنس سری U7H با AMD FreeSync Premium، تلویزیون A7H Tornado 2.0 با خروجی صدای 102 وات در هند راه اندازی شد

صفحه نمایش تلویزیون Hisense A7H Tornado 2.0 با یک سیستم 6 بلندگو با صدای تنظیم شده توسط JBL تکمیل می شود. این بلندگوها برای ارائه صدای خروجی 102 وات رتبه بندی شده اند. Hisense می‌گوید که بلندگوها با ارائه عمق و وضوح با استفاده از فناوری صوتی مبتنی بر شی Dolby Atmos، «گنبدی از صدا را ایجاد می‌کنند که کاربر را در بر می‌گیرد و او را در عمل قرار می‌دهد».

تلویزیون Hisense A7H Tornado 2.0 که فقط در اندازه 55 اینچی عرضه می شود، 42990 روپیه قیمت دارد. این در هر دو آمازون و Flipkart موجود است.

گزینه های اتصال در تلویزیون های هایسنس سری U7H شامل Wi-Fi، بلوتوث نسخه 5.0، دو درگاه USB، جک 3.5 میلی متری و یک پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از e-ARC برای کنسول های بازی نسل بعدی است. همچنین از Amazon Alexa و دستیار هوشمند Google Assistant پشتیبانی می شود. بلندگوهای 20 واتی با Dolby Atmos و پیکربندی کانال صدای فراگیر وجود دارد.

مشخصات تلویزیون Hisense A7H Tornado 2.0

این دارای رابط Google TV است که در بالای Android TV اجرا می شود. پشتیبانی داخلی برای Chromecast، Apple AirPlay و Apple HomeKit وجود دارد. تلویزیون Hisense A7H Tornado 2.0 همچنین دارای ویژگی یاب از راه دور است که به یک ردیاب قابل ردیابی در کنترل از راه دور متکی است. به گفته این شرکت، گزینه های اتصال شامل HDMI، پورت 3.5 میلی متری، بلوتوث نسخه 5.0، دو پورت USB و Wi-Fi است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هر دو تلویزیون 55 و 65 اینچی هایسنس سری U7H دارای پنل QLED 4K (3840×2160 پیکسل) با نرخ رفرش 120 هرتز و زاویه دید گسترده 178 درجه هستند. به گفته این شرکت، این پنل دارای ویژگی کم‌نور محلی با آرایه کامل است که اثر شکوفایی را کاهش می‌دهد و سیاه‌های تیره‌تری ایجاد می‌کند. علاوه بر این، تلویزیون ها از فناوری نمایش نقطه کوانتومی برای سطوح کنتراست غنی و رنگ های واقعی بهره می برند.

تلویزیون Hisense A7H Tornado 2.0 دارای پنل ال ای دی 4K (3840×2160 پیکسل) با زاویه دید گسترده 178 درجه است. این دستگاه مجهز به حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) و نرخ تجدید متغیر (VRR) است که با ارائه زمان پاسخ 8 میلی‌ثانیه، تجربه بازی را افزایش می‌دهد. ادعا می شود که ویژگی Dolby Vision به طور خودکار طرح های رنگی و کنتراست را برای بهبود کیفیت تصویر تنظیم می کند.

قیمت تلویزیون های 55 اینچی هایسنس سری U7H در هند روپیه تعیین شده است. 51,990 و عرضه 65 اینچی قیمتی معادل روپیه دارد. 71990. به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی، این تلویزیون ها همراه با Amazon Fire TV Stick 4K همراه هستند. این محصول در طول فروش جشنواره بزرگ هند 2022 در آمازون در دسترس است.

تلویزیون سری U7H Hisense و تلویزیون Hisense A7H Tornado 2.0 در روز دوشنبه در هند عرضه شدند. سری U7H در سایزهای 55 و 65 اینچی موجود است. هر دو تلویزیون هوشمند دارای نمایشگرهای 4K با نرخ رفرش 120 هرتز، در کنار ویژگی‌های مختلف از جمله کم‌نور کردن محلی آرایه کامل و رنگ‌های کوانتوم دات مجهز به AMD FreeSync Premium هستند. تلویزیون A7H Tornado 2.0 در گزینه 55 اینچی ارائه می شود و دارای سیستم 6 بلندگو تنظیم شده JBL با خروجی صدای 102 وات است. این تلویزیون دارای رابط Google TV است و دارای ویژگی یاب از راه دور است.

قیمت تلویزیون Hisense سری U7H و تلویزیون A7H Tornado 2.0، در دسترس بودن

هایسنس اعلام کرده است که گارانتی جامع و تمدید شده 3 ساله را برای مدت زمان محدود ارائه می دهد. این شرکت همچنین تبلیغات خرید و پرواز را برای جام جهانی فیفا 2022 در قطر راه اندازی کرده است که قرار است از 20 نوامبر آغاز شود. Hisense Global اسپانسر رسمی این مسابقات است. کسانی که تلویزیون را خریداری می کنند، شانس برنده شدن بلیت تماشای زنده جام جهانی فوتبال در قطر و شانس برنده شدن روزانه چیزهای جام جهانی فوتبال را خواهند داشت.

مشخصات تلویزیون هایسنس سری U7H

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های هایسنس سری U7H می‌توان به حالت Game Pro با AMD FreeSync Premium، حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) و نرخ تجدید متغیر (VRR) اشاره کرد که برای گیمرها طراحی شده است. به گفته هایسنس، این فناوری ها پارگی صفحه را کاهش می دهند و زمان پاسخگویی سریع 6 میلی ثانیه را ارائه می دهند.