تلگرام به کاربران اجازه می دهد بدون شماره تلفن ثبت نام کنند، حذف خودکار پیام ها را اضافه می کند، بیشتر


تلگرام به‌روزرسانی جدیدی را ارائه کرده است که چندین ویژگی جدید و بهبود را در سرویس پیام‌رسان محبوب به ارمغان می‌آورد. یکی از تغییرات عمده ای که در حال اجراست، فرآیند ثبت نام جدید آن است که نیازی به شماره تلفن ندارد. تا پیش از این کاربران برای ایجاد اکانت تلگرام باید شماره موبایل خود را وارد می کردند. این برنامه همچنین حذف خودکار پیام ها را برای چت های جدید و همچنین ویژگی به روز شده Topics 2.0 برای گروه ها و ضد اسپم تهاجمی معرفی کرده است.

این سرویس پیام رسانی در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران جدید اکنون می توانند با استفاده از شماره های ناشناس مبتنی بر بلاک چین که در پلتفرم Fragment موجود است، برای یک حساب تلگرام ثبت نام کنند. پیش از این، این برنامه به کاربران اجازه می داد تا کنترل کنند چه کسی می تواند شماره آنها را ببیند و چه کسی می تواند آنها را با شماره تلفن خود پیدا کند، اما این روند همچنان به سیم کارت نیاز دارد.

تلگرام همچنین قابلیت حذف خودکار چت را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد تایمری برای حذف خودکار پیام ها در تمام چت های جدید تنظیم کنند. با توجه به این پست، چت های موجود تحت تأثیر ویژگی های جدید قرار نخواهند گرفت، با این حال، کاربران می توانند با ضربه زدن روی منوی جدید، این قابلیت حذف خودکار را تنظیم کنند. تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > حذف خودکار پیام ها.

علاوه بر این موارد، این برنامه موضوعات را برای گروه‌هایی با بیش از 100 عضو در دسترس قرار داده است. گروه‌های دارای موضوع در حالت دو ستونی شیک باز می‌شوند و به کاربران امکان می‌دهند مستقیماً از فهرست چت خود به آخرین موضوع سوئیچ کنند.

در همین حال، آخرین به‌روزرسانی ابزار جدیدی را برای مدیران گروه معرفی می‌کند تا حالت «تهاجمی» جدیدی را برای فیلترهای اسپم خودکار فعال کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم حریم خصوصی، کدهای QR موقت است که به کاربران امکان می‌دهد بدون دانستن شماره تلفن خود، آنها را به عنوان مخاطب اضافه کنند.

تلگرام همچنین قابلیت جستجوی ایموجی جدیدی را برای کاربران iOS ارائه کرده است. این سرویس پیام رسانی می گوید که 10 بسته ایموجی سفارشی دیگر را برای کاربران Premium به همراه ایموجی های تعاملی اضافی برای همه کاربران در پلتفرم اضافه کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

از گوگل خواسته شد تبلیغات شرکت های شرط بندی آنلاین در یوتیوب را حذف کند، نتایج جستجو: گزارش

تظاهرات نیجریه برای ترویج استفاده از CBDC، ممنوعیت برداشت ماهیانه از ATM بیش از 225 دلار

ویدیوی برگزیده روز

راهنمای مبتدیان برای کیت های بازی





منبع