تلگرام کاربران را قادر می سازد تا تتر استیبل کوین را در چت ارسال و دریافت کنند: جزئیات

به منظور پذیرش eCNY در میان توده‌ها، برنامه پیام‌رسانی فوری WeChat چین پشتیبانی ارسال و دریافت پرداخت‌ها را در قالب CBDC برای کاربران اضافه کرده است.

در این شرایط، کاملاً طبیعی است که پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی در حال بررسی فرصت‌هایی برای ادغام دارایی‌های دیجیتال با خدمات خود هستند.

کاربران می توانند آلتکوین USDT را در باکس چت تلگرام خود انتخاب کنند تا فورا پول را به همتایان خود منتقل کنند. این پلتفرم همچنین امکان خرید، فروش و مبادله ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده را فراهم می کند.

تتر اولین استیبل کوینی است که به لیست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده تلگرام اضافه شده است.

گزارش Coindesk توضیح داد که برنامه پیام‌رسانی فوری قصد دارد تراکنش‌های رمزنگاری را به سادگی ارسال عکس برای بیش از 700 میلیون کاربر جهانی خود انجام دهد.

انتظار می‌رود توییتر تحت رهبری میلیاردر طرفدار رمزارز، ایلان ماسک، در ماه‌های آینده پرداخت‌های رمزنگاری را در عملیات خود ادغام کند.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تلگرام در حال آزمایش آب های عمیق تر از نظر ادغام عناصر رمزنگاری بیشتر در پلتفرم خود است. کاربران تلگرام از این پس می‌توانند تتر (USDT) را در چت باکس خود انتقال و دریافت کنند. برنامه پیام‌رسانی فوری، پشتیبانی از استیبل کوین وابسته به دلار را در ربات کیف پول دیجیتال داخلی خود اضافه کرده است. حرکتی که پیشنهادات پلتفرم رمزگذاری شده سرتاسر را گسترش می‌دهد، به منظور ساده‌سازی انتقال پول در بین کاربران دارای ارزهای دیجیتال است. این برنامه در حال حاضر از تراکنش های رمزنگاری در بیت کوین و تون کوین پشتیبانی می کند.

در حالی که بیت کوین، که این اپلیکیشن از آن پشتیبانی می‌کند، قدیمی‌ترین و گران‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان است – Toncoin ارز دیجیتال بومی بلاک چین لایه ۱ کاملا غیرمتمرکز تلگرام «TON» است.

به نظر می رسد که محبوبیت ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان در حال افزایش است. ارزش بازار جهانی کریپتو که در حال حاضر به 1.15 تریلیون دلار (تقریبا 9433666 کرور روپیه) می رسد، در نوامبر 2021 از مرز 3 تریلیون دلار (تقریباً 2،46،66،660 کرور) فراتر رفته و از درآمدهای اپل و سایرین پیشی گرفته است. غول های بزرگ فناوری در آن زمان

استیبل کوین‌هایی که به دارایی‌های محفوظ مانند دلار آمریکا یا طلا متصل هستند، کمتر قربانی نوسانات بازار کریپتو می‌شوند. ارزش‌های استیبل کوین‌ها اغلب ثابت‌تر از سایر ارزهای دیجیتال است، زیرا قیمت‌های آنها به ارزش دارایی‌های زیربنایی آنها نیز بستگی دارد.

نکته قابل توجه این است که تلگرام در انتخاب ارزهای رمزپایه ای که مایل است کاربرانش آن را کاوش کنند، رویکرد محتاطانه ای در پیش گرفته است – بدون اینکه آنها را در معرض خطرات مالی عمده قرار دهد.

USDT، بزرگترین استیبل کوین در بازار کریپتو، دارای ارزش بازار 77.5 میلیارد دلاری (تقریباً 6,37,100 کرور) بر اساس CoinMarketCap است. در زمان نگارش این مقاله، USDT با قیمت 1 دلار (تقریباً 82 روپیه) معامله می شد.

در چین، جایی که ارزهای دیجیتال ممنوع هستند، استفاده از یوان CBDC دیجیتال (eCNY) به شدت توسط دولت تبلیغ می‌شود.