تونی بلوینز، مدیر اجرایی ارشد اپل به دنبال اظهارات رکیک در مورد زنان در ویدیوی ویروسی TikTok استعفا داد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که ویدیوی TikTok از اظهارات نابخردی مدیر اجرایی درباره زنان در فضای مجازی منتشر شد. بلومبرگ اولین بار از رفتن بلوینز خبر داد.

این شرکت روز پنجشنبه بدون ارائه دلیل تایید کرد، تونی بلوینز اپل، بازیگر کلیدی در عملیات زنجیره تامین این شرکت، سازنده آیفون را ترک می کند.

هم مک و هم همراه بلوینز در یک ماشین اسپرت مرسدس در حال خندیدن در حالی که بلوینز هنگام خروج از ماشین از کاف صحبت کرد. بلومبرگ گزارش داد که به نظر می رسد بلوینز به خط تقریباً یکسانی اشاره می کند که توسط شخصیت اصلی فیلم «آرتور» در سال 1981 بیان شده است.

اپل در مورد دلیل جدایی بلوینز اظهار نظری نکرد. تلاش های رویترز برای تماس با Blevins برای اظهار نظر ناموفق بود. بلومبرگ به بیانیه ای از Blevins استناد کرد که در آن مدیر اجرایی به دلیل ایجاد توهین با آنچه او “تلاش اشتباه برای شوخی” خواند، عذرخواهی کرد.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کار او شامل صف آرایی از دو تا شش تامین کننده برای هر یک از هزاران قطعه در محصولات اپل و مقابله با این تامین کنندگان برای دریافت قیمت های بهتر برای اپل بود. نمایه ای از Blevins در سال 2020 در وال استریت ژورنال می گوید که او در داخل سازنده آیفون به عنوان “Blevinator” شناخته می شود.

Blevins، معاون اپل، نقش مهمی در عملیات زنجیره تامین این شرکت داشت.

دانیل مک، سازنده محتوای TikTok در یک نمایشگاه خودرو به عنوان بخشی از یک مجموعه ویدیویی که در آن مک از صاحبان خودروهای گران قیمت شغلشان را می‌پرسد، با Blevins تماس گرفت.

در ویدیویی که در اوایل ماه جاری در TikTok منتشر شد، بلوینز در پاسخ به این سوال که چه کار کرده است، می‌گوید: «ماشین‌های پولدار دارم، گلف بازی می‌کنم، و با زنانی که سینه‌های درشت دارند محبت می‌کنم، اما تعطیلات آخر هفته و تعطیلات بزرگ را می‌گیرم». برای زندگی.