توییتر آبی با آپلود ویدیو 1080p، علامت آبی راه اندازی می شود. پرداخت 11 دلار توسط کاربران اپل

او سپس اپل را به تهدید به مسدود کردن توییتر از فروشگاه برنامه‌هایش متهم کرد و همچنین گفت که سازنده آیفون تبلیغات در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را متوقف کرده است.

این شرکت گفت که کاربران می‌توانند با پرداخت 8 دلار (تقریبا 660 روپیه) در ماه از طریق وب و با پرداخت 11 دلار (تقریباً 900 روپیه) در این سرویس جدید مشترک شوند که به مشترکین اجازه می‌دهد توییت‌ها را ویرایش کنند، ویدیوهای 1080p آپلود کنند و تأیید حساب پست را با علامت آبی دریافت کنند. در هر ماه از طریق Apple iOS.

هم توییتر و هم اپل به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

با این حال، پس از جلسه بعدی با تیم کوک، مدیر اجرایی اپل، او در توییتی نوشت که سوءتفاهم در مورد حذف توییتر از اپ استور اپل برطرف شده است.

این کمیسیون می‌تواند بر تلاش‌های ماسک برای افزایش درآمد اشتراک در توییتر، تا حدی برای جبران فرار تبلیغ‌کنندگان به خاطر نگرانی‌های مربوط به تعدیل محتوا، تاثیر بگذارد.

این هزینه انتقادات و شکایت‌هایی را از سوی شرکت‌هایی مانند Epic Games، سازنده Fortnite به همراه داشته است، در حالی که نظارت رگولاتورهای جهانی را به خود جلب کرده است.

شرکت توییتر روز شنبه در توییتی اعلام کرد که شرکت توییتر نسخه اصلاح شده سرویس اشتراک Twitter Blue خود را در روز دوشنبه با قیمتی بالاتر برای کاربران اپل راه اندازی خواهد کرد.

ایلان ماسک که در ماه نوامبر توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خصوصی کرد، ماه گذشته در مجموعه‌ای از توییت‌ها، شکایات مختلفی را از اپل ذکر کرد، از جمله هزینه 30 درصدی که سازنده آیفون از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برای خریدهای درون برنامه‌ای دریافت می‌کند.

توییتر ابتدا توییتر آبی را در اوایل ماه نوامبر راه‌اندازی کرد و سپس به دلیل رشد اکانت‌های جعلی آن را متوقف کرد. سپس قرار بود دوباره در 29 نوامبر راه اندازی شود اما به عقب رانده شد.

توییتر توضیح نداد که چرا کاربران اپل بیش از سایرین در وب هزینه دریافت می‌کنند، اما گزارش‌هایی در رسانه‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال راه‌هایی برای جبران هزینه‌های دریافت شده در اپ استور بوده است.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع