توییتر ابزارهای جدیدی را برای گسترش توصیه‌ها آزمایش می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌های نامرتبط را از جدول زمانی حذف کنند.

این آزمایش‌ها در حالی انجام می‌شوند که امسال شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی آنچه را که «محتوای غیرمرتبط» می‌نامند، یا پست‌هایی از حساب‌هایی که کاربران آن را دنبال نمی‌کنند، دو برابر کرده‌اند، پس از اینکه اپلیکیشن ویدیویی کوتاه TikTok با تکیه کامل به پیشنهادات الگوریتم‌محور به شهرت رسید.

توییتر همچنین در حال آزمایش یک ابزار “X” است که کاربران می توانند روی آن کلیک کنند تا توییت های توصیه شده ای را که دوست ندارند از جدول زمانی خود حذف کنند.

توییتر در پیامی اعلام کرد: «با توجه به اینکه میلیون‌ها نفر هر روز در توییتر ثبت‌نام می‌کنند، ما می‌خواهیم ارتباط با حساب‌ها و موضوعات مورد علاقه‌شان را برای همه آسان‌تر کنیم. پست وبلاگ.

وایز توییتر گفت که تلاش‌های اکتشافی این شرکت عمدتاً معطوف کاربران جدیدی است که هنوز متوجه نشده‌اند کدام حساب‌ها را دنبال کنند و عموماً سیگنال‌های کمتری در مورد علایق خود به شرکت ارسال می‌کنند تا توییترهای قدیمی.

متا پلتفرم های رقیب قصد دارند تا پایان سال 2023 درصد محتوای توصیه شده را که فیدهای کاربران خود را در فیس بوک و اینستاگرام پر می کند دو برابر کند.

توییتر در سال 2014 از توئیت های توصیه شده در جدول زمانی اصلی خود استقبال کرده است، اگرچه حداقل برخی از طراحی های مجدد آن به همین ترتیب شامل اشاره به TikTok است.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی روز سه‌شنبه اعلام کرد توییتر در حال گسترش نحوه توصیه پست‌هایی از حساب‌هایی است که کاربران آن‌ها را دنبال نمی‌کنند. به عنوان بخشی از گسترش، ابزارهایی برای کاربران برای کنترل و ارائه بازخورد در مورد آن محتوا نیز ایجاد می کند.

برخی از کاربران از «توئیت‌های مرتبط» شکایت کرده‌اند که آنها را در معرض محتوای فراحزبی نامربوط قرار می‌دهد و در مورد اینکه کدام توییت‌ها بخشی از یک مکالمه هستند و کدام‌ها توسط الگوریتم پیشنهاد شده‌اند، سردرگمی ایجاد می‌کنند.






منبع

آنجلا وایز، مدیر ارشد مدیریت محصول که مسئول «کشف» در این سرویس است، گفت: در میان طرح‌های جدیدی که توییتر آزمایش کرده است، قرار دادن «توئیت‌های مرتبط» در زیر مکالمات در صفحه جزئیات توییت است.

در یکی از آزمایش‌های اخیر که انتخابی بین نسخه‌های الگوریتمی و زمانی جدول زمانی اصلی خود ارائه می‌دهد، برای مثال، نسخه الگوریتمی را مانند صفحه اصلی TikTok تغییر نام داد.