توییتر اعلام کرد دسترسی به مقالات بدون آگهی را برای مشترکین آبی توییتر قطع می کند

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ایلان ماسک، رئیس جدید، روز سه‌شنبه گفت، ایلان ماسک اعلام کرد که توییتر ماهانه 8 دلار برای سرویس آبی خود، که شامل نشان «تأیید شده» است، دریافت خواهد کرد. روی تبلیغات

Twitter Blue در ژوئن سال گذشته به عنوان اولین سرویس اشتراک پلتفرم راه اندازی شد که دسترسی انحصاری به ویژگی های برتر، از جمله گزینه ای برای ویرایش توییت ها را ارائه می کرد.

وال استریت ژورنال روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که توییتر که هفته گذشته توسط میلیاردر ایلان ماسک خریداری شد، دیگر به مشترکین سرویس آبی خود اجازه دسترسی به مقالات بدون آگهی را نخواهد داد.

ماسک روز سه‌شنبه در پاسخی به نویسنده استفان کینگ پرسید که آیا ۸ دلار (تقریبا ۶۶۰ روپیه) مبلغی است که او برای اینکه یک کاربر تایید شده است بپردازد، و افزود که دریافت هزینه تنها راه برای “شکست دادن ربات‌ها و ترول‌ها” است.

طبق گزارش رسانه ها، توییتر در حال برنامه ریزی تغییرات بیشتری در طرح اشتراک آبی خود است که هزینه آن 4.99 دلار (تقریباً 410 روپیه) در ماه است، از جمله اینکه تأیید کاربر را بخشی از سرویس پولی قرار می دهد.

توییتر بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

از زمان تصاحب، ماسک به سرعت اقدام کرد تا مهر خود را بر شرکت بگذارد و رئیس قبلی و سایر مقامات ارشد آن را اخراج کرد.

این سرویس به مشترکین اجازه می داد مقالات برخی از ناشران را بدون تبلیغات بخوانند. پلتفرم رسانه اجتماعی همچنین ماه گذشته دکمه ویرایش را در اختیار مشترکین پولی ایالات متحده قرار داد.

علامت آبی کنار نام کاربری یک فرد در پلتفرم رسانه اجتماعی به این معنی است که توییتر تأیید کرده است که حساب متعلق به شخص یا شرکتی است که آن را ادعا می کند. توییتر در حال حاضر برای اکثر کاربران رایگان است.

او روز سه‌شنبه گفت مشترکینی که علامت‌های آبی دارند در پاسخ‌ها، ذکرها و جستجو در اولویت هستند و می‌توانند ویدیوها و فایل‌های صوتی طولانی‌تری ارسال کنند. او افزود که مشترکان نصف تعداد تبلیغات را می بینند.