توییتر با شرکت‌های تأیید آگهی همکاری می‌کند تا تجزیه و تحلیل‌های سطح توییت، بازدیدهای تأیید شده را به تبلیغ‌کنندگان نشان دهد.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از جمله Dyson، مزدا، فوربس، و PBS Kids، کمپین‌های بازاریابی خود را به حالت تعلیق درآوردند یا تبلیغات خود را از بخش‌هایی از توییتر حذف کردند، زیرا تبلیغات آنها در کنار توییت‌هایی ظاهر می‌شد که به دنبال هرزه‌نگاری کودکان بودند.

ماسک برای حفظ مشتریان خود مبارزه کرده است زیرا بسیاری از شرکت‌ها، از جمله جنرال موتورز و یونایتد ایرلاینز، تبلیغات خود را در این پلتفرم متوقف کرده یا از آن عقب‌نشینی کرده‌اند.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

IAS و DoubleVerify همچنین به تبلیغ‌کنندگان برای ایمنی برند، یک اصطلاح صنعتی برای محافظت از شهرت آنلاین آن، و ارزیابی محتوایی که در کنار یک تبلیغ در سطح توییت است، اندازه‌گیری می‌کنند.

IAS و DoubleVerify که هر دو قبلاً با توییتر همکاری داشته اند، از فناوری برای تأیید مستقل اینکه تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می شود استفاده می کنند. تبلیغ‌کنندگان از این خدمات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغاتی که برای آنها پرداخت می‌کنند توسط مشتریان بالقوه دیده می‌شوند و نه ربات‌های خودکار.

کریگ زیگلر، معاون ارشد مدیریت محصول علوم تبلیغات یکپارچه، گفت: بازاریابان به دنبال اطمینان برای ادامه سرمایه‌گذاری در توییتر و در نهایت رشد سرمایه‌گذاری خود هستند…

این همکاری‌های توسعه‌یافته در زمانی اتفاق می‌افتد که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی با کاهش درآمد دست و پنجه نرم می‌کنند، زیرا پس از اینکه ایلان ماسک میلیاردر پس از تصاحب مالکیتش تغییرات زیادی ایجاد کرد، تبلیغ‌کنندگان هزینه‌های خود را در این پلتفرم کاهش می‌دهند.

به گفته این شرکت‌ها، توییتر با شرکت‌های تأیید تبلیغات دیجیتال Integral Ad Science و DoubleVerify همکاری می‌کند تا تجزیه و تحلیل سطح توییت را برای تبلیغ‌کنندگان در مورد محتوایی که در کنار تبلیغات آنها ظاهر می‌شود، ارائه دهد.