توییتر برای وب اکنون در آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کرده‌اید باقی می‌ماند، به‌روزرسانی iOS و اندروید به‌زودی دنبال می‌شود


توییتر نحوه تب های جدول زمانی «For You» و «Following» را در عملکرد صفحه اصلی خود تغییر داده است. روز چهارشنبه اعلام کرد که نسخه وب پلتفرم رسانه اجتماعی اکنون جدول زمانی را که کاربر آخرین بار در آن بوده را به خاطر خواهد آورد. در بازگشت به سایت، کاربر با برگه جدول زمانی که آخرین بار باز کرده بود استقبال می‌شود. این ویژگی به زودی راه خود را به نسخه های iOS و اندروید توییتر باز خواهد کرد. پلتفرم میکروبلاگینگ متعلق به ایلان ماسک هنگام بازگشت کاربران به سایت، به صورت پیش فرض در تب “For You” قرار داشت.

توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد که توییتر برای وب کاربران را بسته به برگه‌ای که آخرین بار قبل از خروج باز کرده‌اند، به برگه‌های «برای شما» یا «دنبال کردن» باز می‌گرداند. ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر اخیراً قصد این پلتفرم رسانه اجتماعی را برای معرفی این تغییرات به زودی به اشتراک گذاشته است. توییتر می گوید که این تغییر به زودی در نسخه های iOS و اندروید توییتر نیز منعکس خواهد شد.

ماسک همچنین فاش کرد که توییتر در حال کار بر روی این است که به کاربران امکان سفارشی‌سازی موقعیت تب‌های جدول زمانی در برنامه را بدهد. در حال حاضر، برگه “For You” در سمت چپ بالای صفحه اصلی قرار دارد و برگه “Following” در کنار آن در سمت راست قرار دارد. او همچنین اعلام کرد که کاربران توییتر اکنون می توانند توییت ها را مستقیماً از صفحه جزئیات توییت نشانک کنند. این برنامه به زودی شامل پشتیبانی برای نمایش تعداد کاربرانی می شود که یک توییت خاص را نشانک کرده اند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید به زودی راه خود را به توییتر نیز باز خواهد کرد. در حال کار بر روی ترجمه خودکار و توصیه توییت ها به کاربران در کشورهای دیگر است. ماسک فاش کرد که توییت‌ها قبل از توصیه به کاربران ترجمه می‌شوند.

توییتر از زمان تصاحب ماسک در اکتبر سال گذشته، شاهد تغییرات زیادی بوده است. به‌روزرسانی اخیر شرایط توسعه‌دهنده آن، طبق گزارش‌ها، تمامی مشتریان شخص ثالث را در پلتفرم میکروبلاگینگ ممنوع کرده است. این حرکت به طور موثر مشتریان محبوبی مانند Tweetbot، Twitterrific و Fenix ​​را از بین برده است. چندین توسعه دهنده قبلاً اعلام کرده اند که توسعه برنامه های خود را متوقف می کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قیمت Poco X5 Pro 5G در هند فاش شد، ممکن است در 6 فوریه عرضه شود: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

CES 2023: تلویزیون های شفاف و قابل خم شدن ال جی، لپ تاپ های فوق سبک و موارد دیگر





منبع