توییتر در حال تلاش برای معرفی ویژگی پرداخت در میان کاهش درآمد تبلیغاتی: گزارش

فایننشال تایمز روز دوشنبه به نقل از افراد آشنا گزارش داد که توییتر در حال کار برای معرفی پرداخت ها در بستر رسانه های اجتماعی است و درخواست مجوزهای نظارتی را آغاز کرده است.

ماسک قبلاً گفته بود که خرید توییتر بخشی از یک طرح اصلی برای ایجاد “اپلیکیشن همه چیز” خواهد بود، سرویسی که شبکه های اجتماعی، پرداخت های همتا به همتا و خرید تجارت الکترونیک را ارائه می دهد.

توییتر گفت که در آینده، در مقایسه با تعلیق حساب، اقدامات سخت تری انجام خواهد داد، مانند محدود کردن دسترسی توییت هایی که خط مشی هایش را نقض می کنند یا از کاربران می خواهند قبل از ادامه استفاده از حساب، توییت ها را حذف کنند.

نقض شدید خط‌مشی شامل مشارکت در محتوا یا فعالیت غیرقانونی، تحریک یا تهدید به خشونت یا آسیب، و مشارکت در آزار و اذیت هدفمند سایر کاربران و غیره است.

بر اساس این گزارش، توسعه ویژگی پرداخت توسط استر کرافورد، مدیر مدیریت محصول در توییتر انجام می‌شود، که اضافه می‌کند که مدیر اجرایی در حال ظهور به عنوان ستوان کلیدی ماسک است.

رئیس جدید، ایلان ماسک، توییتر را تحت فشار قرار می دهد تا جریان های جدیدی از درآمد ایجاد کند، زیرا با کاهش درآمد تبلیغاتی، به دنبال تصاحب 44 میلیارد دلاری (تقریباً 3.6 میلیون روپیه) شرکت در ماه اکتبر مواجه است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس معیارهای جدید، که پس از خرید میلیاردر ایلان ماسک از این شرکت در ماه اکتبر انجام می شود، حساب های توییتر تنها به دلیل نقض شدید یا مداوم و مکرر سیاست های پلت فرم به حالت تعلیق در خواهند آمد.

قبل از تصاحب ماسک، توییتر در اوایل سال 2021 در حال بررسی این بود که به کاربرانش اجازه دهد تا از طرفداران خود راهنمایی یا پرداخت های دیجیتالی دریافت کنند.

در همین حال، توییتر هفته گذشته اعلام کرد که کاربران از اول فوریه می‌توانند نسبت به تعلیق حساب‌ها تجدیدنظر کنند و تحت معیارهای جدید پلتفرم رسانه اجتماعی برای بازگرداندن ارزیابی شوند.

توییتر بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.