توییتر در روز درگذشت ملکه الیزابت دوم شاهد بالاترین حجم ترافیک بود: تمام جزئیات

ملکه امروز بعدازظهر در آرامش در Balmoral درگذشت.

توییتر اضافه کرد که از 8 سپتامبر، بیش از 30.2 میلیون توییت در مورد ملکه ارسال شده است. این شرکت تاکید کرد که بیش از 1 میلیون توییت در مورد صف ها وجود دارد و هشتگ “صف ملکه” در صدر لیست در گفتگو قرار دارد. به گفته توییتر، در نهایت، برترین توییت بازنشر شده تاکنون در این پلتفرم، اعلامیه خانواده سلطنتی در مورد درگذشت ملکه الیزابت دوم بوده است.

در شبی که خانواده سلطنتی درگذشت ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد، توییتر برای چندین کاربر قطع شد. با این حال، ممکن است هیچ ارتباط مستقیمی بین این دو وجود نداشته باشد. بیش از دو هزار کاربر گزارش دادند که قادر به دسترسی به وب سایت میکروبلاگینگ نیستند. خوشبختانه توییتر در هند برای اکثر کاربران خوب کار می کرد و تنها حدود 600 کاربر گزارش دادند که قادر به بازدید از وب سایت نیستند.






منبع

شرکت رسانه های اجتماعی مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرده است که توییتر در 8 سپتامبر، زمانی که خانواده سلطنتی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را به اشتراک گذاشت، بیشترین حجم مکالمات را مشاهده کرد. این شرکت همچنین گفت که بیش از 11.1 میلیون توییت در مورد ملکه در همان روز پست شده است، در حالی که مدیریت توییتر خانواده سلطنتی (RoyalFamily@) چهارمین حساب کاربری در این وب سایت بود.

بر اساس گزارش اخیر رویترز، جستجوهای گوگل با کلمه “صف” در بریتانیا در حدود ساعت 6 صبح به وقت محلی در 8 سپتامبر به اوج خود رسید. برخی از کاربران ظاهراً صف ملکه را “مادر همه صف ها” نامیده اند. علاوه بر این، پروازی که جسد ملکه الیزابت دوم را از ادینبورگ به لندن منتقل می کرد، به پر ردیابی ترین پرواز تاریخ تبدیل شد.