توییتر در میان خروج بازاریاب پس از تصاحب ایلان ماسک، مشوق هایی را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد: گزارش

اوایل ماه اکتبر، ماسک گفت که می‌خواهد توییتر «محترم‌ترین پلت‌فرم تبلیغاتی» باشد و نه «منظره جهنمی رایگان برای همه»، تا بتواند اعتماد خریداران آگهی را قبل از پایان قراردادش جلب کند.

بر اساس ایمیلی که روز پنجشنبه به آژانس‌های تبلیغاتی ارسال شد، توییتر به تبلیغ‌کنندگان مشوق‌هایی برای افزایش هزینه‌های خود در این پلتفرم ارائه می‌کند، تلاشی برای شروع سریع تجارت خود پس از تصاحب ایلان ماسک باعث شد بسیاری از شرکت‌ها عقب نشینی کنند.

بسیاری از شرکت‌ها از جنرال میلز گرفته تا خودروساز لوکس آئودی آمریکا، تبلیغات در توییتر را از زمان خرید متوقف کرده یا متوقف کردند، و ماسک در ماه نوامبر گفت که شرکت شاهد کاهش “عظیم” درآمد بوده است.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس ایمیل بررسی شده توسط رویترز، توییتر این پیشنهاد را به عنوان “بزرگترین انگیزه تبلیغ کننده تا کنون در توییتر” اعلام کرد. در این ایمیل آمده است که تبلیغ‌کنندگان آمریکایی که 500000 دلار (تقریباً 4 کرور) هزینه‌های افزایشی رزرو می‌کنند، واجد شرایط هستند که هزینه‌های خود را با “100 درصد ارزش افزوده” تا سقف 1 میلیون دلار مطابقت دهند.

فروش تبلیغات حدود 90 درصد از درآمد توییتر را تشکیل می دهد.

ماسک قبلاً اعلام کرده بود که توییتر “کاهش شدید درآمد” ناشی از عقب‌نشینی تبلیغ‌کنندگان را تجربه می‌کند و ائتلافی از گروه‌های حقوق مدنی را مقصر می‌داند که تبلیغ‌کنندگان برتر این پلتفرم را تحت فشار قرار داده‌اند تا در صورت عدم محافظت از تعدیل محتوا، اقدام کنند.

توییتر بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اولین ماه ماسک به عنوان مالک توییتر شامل کاهش تعداد کارکنان از جمله کارمندانی است که روی تعدیل محتوا کار می کنند و حوادث ارسال کننده های هرزنامه که جعل هویت شرکت های عمومی بزرگ هستند، که صنعت تبلیغات را به وحشت انداخته است.

بر اساس این گزارش، آگهی‌دهندگانی در بریتانیا و ژاپن که 250000 دلار (تقریباً 2 کرور روپیه) در هزینه‌های افزایشی رزرو می‌کنند، 100 درصد منطبق را دریافت می‌کنند، در حالی که برندهای سایر مناطقی که 50000 دلار (تقریباً 4057100 روپیه) هزینه می‌کنند، مطابقت را دریافت خواهند کرد. پست الکترونیک.

جزئیات پیشنهاد تشویقی برای اولین بار توسط خبرنامه Marketing Brew گزارش شد.