این یک پلتفرم میکروبلاگینگ چند زبانه است که هندی ها را قادر می سازد تا به زبان مادری خود به صورت آنلاین بیان کنند. در حال حاضر، Koo به 10 زبان از جمله هندی، مراتی، گجراتی، پنجابی، کانادا، تامیل، تلوگو، آسامی، بنگالی و انگلیسی در دسترس است.
این اعلامیه در زمانی است که ایلان ماسک میلیاردر توییتر را تصاحب کرده و تغییرات گسترده ای را به راه انداخته و بسیاری از کارمندان را اخراج کرده است.
کو در چند روز گذشته رتبه اول را در هر دو فروشگاه اندروید پلی استور و اپ استور اپل به خود اختصاص داده است.
اوایل این ماه، کو اعلام کرد که مجموع دانلود اپلیکیشن آن از مرز 50 میلیون (5 کرور) عبور کرده است. این پلتفرم در اوایل سال 2020 با هدف تبدیل شدن به جایگزینی برای سایر گزینه های موجود میکروبلاگینگ از جمله توییتر راه اندازی شد.
پلتفرم میکروبلاگینگ خانگی Koo App روز دوشنبه اعلام کرد که پاسخ قوی از سوی کاربران برزیلی دریافت کرده است و بیش از 1 میلیون بارگیری را ظرف 48 ساعت پس از راه اندازی در آن بازار ثبت کرده است.
کو در بیانیه ای در روز دوشنبه گفت: “پلتفرم میکروبلاگینگ چند زبانه هند، Koo App، با اضافه شدن زبان پرتغالی در برزیل راه اندازی شد و اکنون به 11 زبان مادری در دسترس است.”