توییتر ساختمان‌های اداری را می‌بندد، دسترسی به نشان کارمند را تا دوشنبه غیرفعال می‌کند: گزارش

در تمام این مدت، ماسک و مشاورانش همچنین جلساتی را با برخی از کارکنان توییتر برگزار کردند که آنها را «بحرانی» تشخیص دادند و از خروج آنها از شرکت جلوگیری کردند. این هرج و مرج همچنین شامل پیام های گیج کننده ای از ماسک در مورد سیاست کار از راه دور این شرکت بود.

در یکی از آن جلسات، برخی از کارمندان به اتاق کنفرانس در دفتر سانفرانسیسکو احضار شدند، در حالی که برخی دیگر از طریق ویدئو کنفرانس با آنها تماس گرفتند. با گذشت مهلت ساعت 5 بعدازظهر، برخی از کسانی که تماس گرفته بودند، به ظاهر تصمیم به ترک تلفن را قطع کردند، حتی در حالی که آقای ماسک به صحبت خود ادامه می داد.

در چند هفته گذشته، ماسک اغلب از طریق توئیت های عمومی، مخالفان یا مخالفان خود را اخراج کرده است.

او به کارمندان گفته است که برای موفقیت شرکت باید «بسیار سرسخت» باشند و به کارمندان باقی مانده توییتر فقط حدود 36 ساعت فرصت داد تا آن را ترک کنند یا متعهد به ساختن «یک موفقیت در توییتر 2.0» شوند. افشاگری در توییتر در عرض چند هفته پس از اینکه ماسک شرکت رسانه های اجتماعی را به مبلغ 44 میلیارد دلار در ماه گذشته خریداری کرد و نیمی از 7500 کارمند تمام وقت توییتر از جمله بیش از 200 کارمند در هند را اخراج کرد.

نیویورک تایمز (NYT) در گزارشی اعلام کرد که پس از مهلت ساعت 5 بعدازظهر پنجشنبه توسط ماسک به کارمندان برای انتخاب ترک یا ماندن در توییتر، «به نظر می‌رسد صدها کارمند توییتر تصمیم گرفته‌اند تا سه ماه آینده را ترک کنند. حقوق پایان کار.» توییتر همچنین از طریق ایمیل اعلام کرد که «ساختمان‌های اداری ما» را می‌بندد و دسترسی به نشان کارمندان را تا روز دوشنبه غیرفعال می‌کند.

توییتر در زمان مالک جدیدش، ایلان ماسک، پس از آنکه به نظر می‌رسید چند کارمند پس از ضرب‌الاجل این کارآفرین میلیاردر، کار خود را ترک کردند و این شرکت پیام‌هایی را ارسال کرد که «ساختمان‌های اداری» خود را برای چند روز آینده می‌بندد، دچار هرج و مرج شد.

پرسش‌های متداول با گفتن اینکه اولتیماتوم ماسک یک «ارتباط رسمی شرکت» بود و «نه یک تلاش فیشینگ» آغاز شد. در این سند آمده است: «همانطور که دیدید، توییتر در آغاز یک سفر هیجان انگیز است.

در گزارش NYT آمده است: “آقای ماسک در زمین خود گفت که می داند چگونه برنده شود و کسانی که می خواهند برنده شوند باید به او بپیوندند.”

گزارش NYT می‌گوید، پرسش‌های متداول می‌گوید کارمندان باید «به حداکثر رساندن کار در دفتر» و «ساعت‌های لازم برای انجام کارتان در بالاترین سطح» از جمله صبح‌های زود، آخر شب و آخر هفته‌ها را انجام دهند.

ماسک همچنین پیام‌های گیج‌کننده و متفاوتی درباره سیاست کار از راه دور توییتر ارسال کرد و ابتدا گفت که همه کارمندان توییتر باید حداقل 40 ساعت در هفته به دفتر کار بیایند و سپس اعلام کرد که «در مورد کار از راه دور، تنها چیزی که برای تأیید لازم است این است که مدیر شما مسئولیت این را بر عهده می گیرد که اطمینان حاصل کند که شما کمک بسیار خوبی می کنید.» گزارش NYT گفت دقایقی بعد، ماسک “ایمیل دیگری برای کارکنان ارسال کرد و گفت که مدیران تصمیم دارند در مورد کار قوی به عنوان پوششی برای کارمندان در خانه دروغ نگویند.” ماسک گفت: “هر مدیری که به دروغ ادعا کند که شخصی که به آنها گزارش می دهد کار عالی انجام می دهد یا یک نقش مشخص ضروری است، چه از راه دور یا نه، از شرکت خارج می شود.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گزارش NYT اضافه کرد که «اخراج تعداد زیادی از کارمندان در چنین دوره فشرده‌ای سؤالاتی را در مورد نحوه عملکرد مؤثر توییتر ایجاد کرده است». در این گزارش آمده است که پس از اینکه ماسک از کارگران خواست تصمیم بگیرند که آیا در شرکت بمانند یا ترک کنند، به کارمندان یک سند پرسش‌های متداول (سوالات متداول) درباره بسته‌های خروج در روز چهارشنبه ارائه شد.

تیم ماسک همچنین جلساتی را با «کارمندان بلاتکلیف» که کلید عملیات توییتر به حساب می‌آیند، برگزار کردند تا آنها را متقاعد به ماندن کنند.