توییتر نمایشگر رسانه ای همهجانبه را با پیمایش عمودی برای ویدیو آزمایش می کند: همه جزئیات

پست وبلاگ شرکت همچنین شامل یک توییت جاسازی شده برای توییت بازیگر رایان رینولدز بود که تیزر فیلم آینده او Deadpool 3 را اعلام می کرد که هیو جکمن نیز در آن نقش آفرینی می کرد. توییتر می گوید که تیزرهای فیلم سرگرم کننده بخش مهمی از تجربه تماشای رسانه در توییتر، از طریق پست وبلاگ خواهد بود.

توییتر قبلاً تلاش کرده بود تا با راه‌اندازی Fleets در نوامبر ۲۰۲۰، ترکیب ویدیو را در پلتفرم خود گسترش دهد. با این حال، این شرکت تنها هشت ماه پس از شروع این پروژه را قطع کرد. Fleets به دنبال معرفی یک ویژگی داستان مانند بود که ابتدا در اسنپ چت مشاهده شد و سپس در نهایت توسط اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین مورد استفاده قرار گرفت. با این حال، کاربران گزارش دادند که ویژگی Fleets در توییتر به دلیل اشکالات فنی کند است. علیرغم رفع این مشکلات توسط شرکت، این ویژگی نتوانست جذابیت زیادی را در بین کاربران جلب کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

این اقدام در زمانی انجام می‌شود که شرکت‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب تغییری در استراتژی خود به سمت استفاده از فرمت‌های ویدئویی کوتاه شبیه TikTok و رابط کاربری به ترتیب برای Reels و Shorts انجام داده‌اند. با این حال، توییتر تنها عناصر رابط کاربری استراتژی فشار دادن ویدیو را که در TikTok، Instagram و YouTube مشاهده می‌شود، انتخاب کرده است.

توییتر اعلام کرده است که شروع به ارائه یک تجربه بازطراحی شده از مشاهده ویدیو در پلتفرم خود می کند که به کاربران امکان می دهد ویدیوهایی را که در فیدها یا توییت های خود به صورت تمام صفحه نمایش داده می شوند تماشا کنند. کاربران همچنین می توانند از نمای تمام صفحه به صورت عمودی اسکرول کنند تا محتوای ویدیویی بیشتری را تماشا کنند. این شرکت همچنین تغییراتی در برگه کاوش با ویژگی چرخ فلک ویدیویی اضافه کرده است و توییت‌های مورد علاقه کاربران اکنون در بخش «ویدیوها برای شما» ظاهر می‌شوند.

طی چند روز آینده، توییتر نمایشگر رسانه ای همهجانبه را با اسکرول عمودی برای کاربران iOS که از توییتر به زبان انگلیسی استفاده می کنند، راه اندازی خواهد کرد. در همین حال، این شرکت تأیید کرد که ویژگی چرخ فلک ویدیویی در تب explore اکنون برای کاربران اندروید و iOS به زبان انگلیسی در دسترس است. این شرکت ضمن اعلام از طریق الف پست وبلاگ تاکید می کند که آنها قصد دارند توییتر را به “بهترین مکان برای ویدئو” تبدیل کنند.