توییتر هند برای حضور در DCW در 26 سپتامبر به دلیل محتوای اعتراض آمیز احضار شد

DCW گفت که بسیار ناراحت کننده است که چنین اقدامات غیرقانونی مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان و زنان جوان به طور آشکار از طریق پلت فرم رسانه های اجتماعی توییتر منتشر می شود.

بنابراین، بدینوسیله بدینوسیله از شما فراخوانده می شود تا در تاریخ 26 سپتامبر به منظور حضور در کمیسیون فوق الذکر در کمیسیون حاضر شوید. در صورتی که بدون عذر قانونی به این دستور عمل نکنید، مشمول عواقب عدم حضور طبق قانون خواهید بود. DCW.


کمیسیون ادعا کرد که به نظر می رسد صدها ویدئوی اعتراض آمیز از این دست در پلت فرم رسانه های اجتماعی وجود دارد که آشکارا فیلم های پورنوگرافی کودکان و تجاوز جنسی به زنان و کودکان را نمایش می دهد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قیمت مک بوک ایر (M1) کمتر از روپیه است. 70000 در طی فروش میلیارد روز بزرگ فلیپ کارت 2022

Realme 10 گواهینامه آزمایش CB را دریافت می کند، می تواند دارای باتری 4880 میلی آمپر ساعتی باشد: گزارش





منبع

“ویدئوهای پورنوگرافی کودکان در توییتر به اشتراک گذاشته شده و به قیمت 20 روپیه فروخته شده است. توییتر هنوز آنها را حذف نکرده و بیشتر گزارش دهد. ما رئیس توییتر هند را احضار کرده ایم و به دنبال گزارش هستیم. ما همچنین پلیس دهلی را احضار کرده ایم و سواتی مالیوال، رئیس DCW به ANI گفت.

کمیسیون زنان دهلی (DCW) مقامات توییتر هند و پلیس دهلی را به دلیل به اشتراک گذاری ویدئوهای پورنوگرافی کودکان و تجاوز جنسی در پلت فرم رسانه های اجتماعی احضار کرد. دی سی دبلیو چند توئیت ادعا شده در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر را که در آن پورنوگرافی کودکان نمایش داده می شد، بررسی کرد.

کمیسیون اعلام کرد که مایل است از اقدامات انجام شده توسط توییتر برای جلوگیری از انتشار چنین “اعمال کثیف و کاملا مجرمانه” از طریق رسانه خود و همچنین سیستم‌های موجود در این پلتفرم مطمئن شود تا فوراً همان را به آژانس‌های مجری قانون گزارش دهد.

کمیسیون در نامه خود به توییتر هند و پلیس دهلی گفت: «به نظر می‌رسد برخی از حساب‌های توییتری که در این اعمال جنایتکارانه شرکت می‌کنند، به دنبال پول برای ارائه فیلم‌های مستهجن و تجاوز جنسی به کودکان و زنان از دیگر کاربران این کشور هستند. پلتفرم رسانه های اجتماعی،” DCW گفت.

DCW گفت این توییت‌ها آشکارا فیلم‌ها و عکس‌هایی از اعمال جنسی کودکان را به تصویر می‌کشند.