توییتر پایین است؟ کاربران مشکلات ورود، مشکلات دسترسی به وب سرویس، بارگیری فید را گزارش می دهند

در ماه جولای، در یک چرخش شگفت‌انگیز، ماسک که مدت‌ها علاقه خود را برای خرید توییتر نشان داده بود، قرارداد را فسخ کرد. مدیرعامل تسلا این کار را با این ادعا انجام داد که توییتر با ارائه نادرست تعداد اکانت‌های ربات اسپم و جعلی در پلتفرم خود، قرارداد خرید دوجانبه آنها را نقض کرده است.

کاربران توییتر روز جمعه از مشکلاتی در سایت میکروبلاگینگ، از جمله عدم دسترسی به فیدهایشان خبر دادند. بسیاری از کاربران اعلام کردند که قادر به ورود به وب سایت نیستند. هنگامی که صفحه فید برای اولین بار بارگیری می شود، یک پنجره بازشو با عنوان “مشکلی پیش آمد، اما نگران نباشید – دوباره امتحان کنید” ظاهر می شود.

در این یادداشت آمده است: «ما تصدیق می‌کنیم که این یک تجربه فوق‌العاده چالش‌برانگیز است، چه تحت تأثیر قرار گرفته باشید یا نه. در ادامه این بیانیه آمده است: «از اینکه همچنان به سیاست‌های توییتر پایبند هستید که شما را از بحث درباره اطلاعات محرمانه شرکت در رسانه‌های اجتماعی، با مطبوعات یا جاهای دیگر منع می‌کند، متشکرم.

طبق این یادداشت داخلی، کارمندان تا ساعت 9 صبح به وقت PST (9:30 بعد از ظهر به وقت محلی) در 4 نوامبر ایمیلی دریافت خواهند کرد که تأیید می کند که آیا آنها اخراج شده اند یا نه، طبق این یادداشت داخلی، که همچنین بیان می کند که دسترسی به نشان کارمندان به دفاتر توییتر “موقتا” قطع خواهد شد. “

انتظار می رود که ماسک تقریباً نیمی از نیروی کار تقریباً 7500 نفری توییتر را کاهش دهد. او قبلاً اعلام کرده بود که در توییتر مشاغل خود را کاهش خواهد داد و به کارمندان در یک جلسه شهرداری در تابستان امسال گفت که باید “عقلانی کردن تعداد کارمندان” در این شبکه اجتماعی وجود داشته باشد.

پس از اینکه ماسک اعلامیه فسخ قرارداد را منتشر کرد، بازار شاهد کاهش شدید بود. بعدها، توییتر از ماسک شکایت کرد و او را متهم کرد که از ربات ها به عنوان بهانه ای برای خروج از یک معامله استفاده می کند. مجدداً، هفته گذشته، ماسک تأیید کرد که با خرید توییتر با قیمت توافق شده اولیه 54.20 دلار (تقریباً 4420 روپیه) برای هر سهم، پیش خواهد رفت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت: “من نمی‌توانم به توییتر دسترسی پیدا کنم و یک اعلان خطا دریافت می‌کنم… مشکلی پیش آمده است، اما نگران نباشید – اجازه دهید یک بار دیگر آن را امتحان کنیم. دوباره امتحان کنید.” بر اساس گزارش ها، این قطعی حوالی ساعت 3 بامداد آغاز شد و در حدود ساعت 7 صبح شاهد یک افزایش نسبتا بزرگ بود.

او همچنین اخراج دسته جمعی را از امروز آغاز کرده است. طبق یک یادداشت داخلی بدون امضا که توسط The Verge مشاهده شد، کارکنان توییتر در ایمیلی از شروع اخراج کارکنان مطلع شدند.

در همین حال، توییتر به دلایل دیگری نیز به لطف ایلان ماسک، خبرساز بوده است. او هفته گذشته کنترل توییتر را به دست گرفت و مدیران ارشد آن را اخراج کرد.

در ماه آوریل، توییتر پیشنهاد ماسک برای خرید و خصوصی کردن سرویس رسانه های اجتماعی را پذیرفت. با این حال، ماسک به زودی شروع به ایجاد شک و تردید در مورد اهداف خود برای پیروی از توافق کرد و ادعا کرد که این شرکت به اندازه کافی تعداد اکانت های هرزنامه و جعلی را در این سرویس افشا نکرده است.