تیزر معرفی شده Honor Magic 5 به بررسی گوشی های گلکسی سامسونگ می پردازد

آنر همچنین در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید با دوربین پشتی 100 مگاپیکسلی است. رندرهایی با وضوح بالا از اسمارت فون جدید آنر که هنوز معرفی نشده است به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که طراحی و چند مشخصات آن را فاش کرد. تصاویر فاش شده دستگاه را در رنگ‌های آبی و مشکی نشان می‌دهند و در طراحی صفحه‌نمایش سوراخ‌دار با تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه نمایش داده می‌شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع انتظار می رود Honor Magic 5 از جدیدترین SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و صفحه نمایش خمیده 6.8 اینچی بهره مند شود. همچنین انتظار می‌رود که از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار باشد و از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

آنر مجیک 5 در چند ماه گذشته سوژه لو رفتن و گزارش های متعددی بوده است. جدیدترین آنها نشان می دهد که Honor در حال بررسی نه چندان ظریف یکی از رقبای اصلی خود – سری گوشی های پرچمدار گلکسی سامسونگ است. در تصویر تبلیغاتی فاش شده از Honor Magic 5، که انتظار می‌رود در کنفرانس جهانی موبایل امسال در بارسلون عرضه شود، عبارت «از کهکشان فراتر بروید تا شاهد جادوی واقعی باشید» بر روی تصویری از اولین عکس از سیاه چاله.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود Honor Magic 5 در نمایشگاه MWC 2023 بارسلون معرفی شود. با این حال، آنر به طور رسمی عرضه این گوشی را در رویداد جهانی تایید نکرده است، حتی اگر گزارش قبلی حضور آنر را تایید کند.

طبق گزارش ها، سری گوشی های هوشمند آینده شامل گوشی های Honor Magic 5، Honor Magic 5 Pro و Honor Magic 5 Ultimate خواهند بود. انتظار می‌رود Honor Magic 5 Pro و Honor Magic 5 Ultimate از یک دوربین پشتی چهارگانه 50 مگاپیکسلی استفاده کنند، در حالی که انتظار می‌رود مدل پایه آنر مجیک 5 با یک دوربین پشتی سه‌گانه عرضه شود.

یک تیزر افشا شده به اشتراک گذاشته شده توسط یک افشاگر، که اولین بار توسط GSMArena گزارش شد، تصویر تبلیغاتی ادعایی از Honor را در مورد سری گوشی های هوشمند جادویی آینده نشان می دهد، در حالی که نگاهی نه چندان ظریف به گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ دارد. عبارت «به فراتر از کهکشان بروید تا شاهد جادوی واقعی باشید» بر روی عکس تلسکوپ افق رویداد از یک سیاه‌چاله، اولین سیاهچاله‌ای که از آن عکس گرفته شده است، قرار گرفته است. G بزرگ نشان می دهد که این تیزر به گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ اشاره دارد.

پیش از این، Honor Magic 5 در وب سایت گواهی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) دیده شده بود. این لیست به عرضه قریب الوقوع گوشی هوشمند اشاره کرد و همچنین به چند مشخصات کلیدی اشاره کرد. حتی قبل از این لیست، مشخصات خاصی از مدل آینده به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.