تیزر هیجان انگیز آینده Diljit Dosanjh ‘Jogi’ اکنون منتشر می شود

در همین حال، دیلجیت در یک فیلم سرگرم‌کننده خانوادگی پنجابی آینده نگر در کنار بازیگر سارگون مهتا نیز دیده می‌شود که قرار است در 30 سپتامبر 2022 اکران شود.

این فیلم اولین حضور دیجیتال بازیگر اودتا پنجاب را نشان می دهد.

این تیزر 40 ثانیه ای صحنه دهلی را لحظاتی قبل از تراژدی 1984 و عواقب آن به تصویر می کشد، زیرا جوگی برای خانواده، برادری و اتحاد در برابر همه مشکلات مبارزه می کند.

دیلجیت در مورد نقش خود در این فیلم گفت: “بازی در نقش جوگی یکی از لذت بخش ترین تجربه ها بوده است و من برای اولین حضور دیجیتالی خود در نتفلیکس هیجان زده هستم. کل تیم واقعا سخت کار کرده اند تا این داستان زیبا را زنده کنند. و می‌خواهم از علی و هیمانشو برای اعتماد به من در این نقش تشکر کنم.

سازندگان فیلم هیجانی هیجانی جوگی، روز شنبه از تیزر این فیلم رونمایی کردند. نتفلیکس با استفاده از اینستاگرام، این تیزر را منتشر کرد که در زیر آن نوشته شده بود: “Dekhiye Jogi ka haunsla, Jogi ki himmat, aur Jogi ki dosti. Jogi, در 16 سپتامبر فقط در نتفلیکس پخش می شود.” این فیلم بر اساس شورش‌های سیک‌ها در سال 1984، دیلجیت دوسانج، محمد زیشان ایوب، کومود میشرا، آمیرا دستور و هیتن تجوانی در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. این فیلم با هدایت علی عباس ظفر کارگردان سلطان قرار است از ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ به طور انحصاری در نتفلیکس پخش شود.

کارگردان Tiger Zinda Hai گفت: “جوگی برای من یک فیلم بسیار خاص است و چه کسی بهتر از Diljit نقش جوگی را بر عهده دارد! این فیلم درباره امید، برادری و شجاعت در مواقع سختی است و داستانی است از روزهای سخت اغلب اوقات. افراد مختلف را متحد کنید. من بسیار متواضع هستم که داستان ما نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان از طریق نتفلیکس به میلیون ها بیننده خواهد رسید.”

از سوی دیگر، علی نیز در حال کار بر روی پروژه اکشن مهیج بعدی خود بابای خونین با بازیگر شهید کاپور است. این فیلم یک اقتباس رسمی هندی از فیلم فرانسوی Nuit Blanche است.




منبع