تیم‌های نزدیک به هند با پلتفرم Move-to-Earn GrowFitter برای افزایش پذیرش Web3


Near India با پلتفرم GrowFitter همکاری کرده است تا بتواند Web3 را در این کشور بپذیرد. Near India واحد محلی Near Protocol است که یک شبکه بلاک چین است که در سال 2018 در سوئیس تأسیس شد. GrowFitter، در عین حال، یک برنامه سبک زندگی مبتنی بر وب 3 است که به کاربران خود برای تکمیل اهداف فعالیت تناسب اندام روزانه خود پاداش می دهد. به عنوان بخشی از این مشارکت، پلتفرم سلامت دیجیتال مبتنی بر پاداش همچنین قصد دارد تا توکن ابزار خود (GFIT) را در پروتکل NEAR به عنوان پاداشی برای مشتریان رمزارز خود راه‌اندازی کند.

پروتکل نزدیک به دنبال گسترش حضور خود در بازارهای بین المللی است. هند پس از راه اندازی عملیات در ویتنام، فیلیپین، دبی و سنگاپور، ایستگاه بعدی آن است.

“هدف ما پرورش ایده های کارآفرینان و توسعه دهندگان محلی است که فرصت های جهانی دارند. Aayush Gupta، مدیر Near India در بیانیه‌ای گفت: با NEAR، Growfitter می‌تواند به جامعه گسترده‌تری دست یابد و با استفاده از زیرساخت غیرمتمرکز Web3 به مزیت رقابتی دست یابد.

در مورد GrowFitter، این پلتفرم در سال 2016 توسط کارآفرینان هندی کریپتو Sanmati Pande و Harshit Seth تأسیس شد.

این نام پس از نمایش در Shark Tank India به شهرت رسید.

GrowFitter ادعا می کند که بیش از 25000 مشترک پولی دارد که عادات ورزش و فعالیت روزانه خود را در این پلتفرم پیگیری می کنند. این شرکت با آمازون، boAt، Myntra، Byju’s و Puma در میان دیگران شراکت دارد تا به کاربران خود انگیزه های متمرکز بر Web2 را برای کاربران خود ارائه دهد.

برنامه تناسب اندام Web3 با مشارکت خود با Near India به دنبال ایجاد یک برنامه وفاداری برای پیوند دادن جامعه خود است.

“هدف ما ایجاد انقلابی در مدل تعامل و وفاداری مصرف کننده است. Sanmati Pande، مدیر عامل Growfitter گفت: دارندگان توکن Growfitter می‌توانند توکن‌هایی را برای محصولاتی از بیش از 100 شریک تجاری تحت حمایت خود بازخرید کنند.

مشارکت بین پخش کننده های رمزنگاری و برنامه های حرکت برای کسب درآمد در زمان های اخیر، علی رغم شرایط ریزش کریپتوهای متوالی، محبوب شده است.

اخیراً، صرافی Crypto.com قرارداد همکاری با اپلیکیشن محبوب حرکت برای کسب درآمد PUML استرالیا امضا کرده است تا مجموعه WearX NFT پیدایش خود را در 21 نوامبر راه اندازی کند.

پلتفرم PUML به کاربران خود با توکن بومی خود در شبکه های اتریوم و Polygon برای تکمیل چالش های سلامتی مانند مراحل و مدیتیشن پاداش می دهد.

همراه با Crypto.com، PUML با شرکت هایی مانند Western Union و Deloitte نیز همکاری می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع