تیم کوک، مدیر عامل اپل، از رویکرد «بالابرانه» هند فاش می‌کند: «این دلیلی است که ما در آنجا سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»

کوک گفت: «از آنجایی که همه ما به حرکت در یک محیط چالش‌برانگیز ادامه می‌دهیم، مفتخریم که بهترین مجموعه محصولات و خدمات خود را تا به حال داشته‌ایم، و مثل همیشه، روی بلندمدت متمرکز می‌مانیم و با ارزش‌های خود در هر کاری که انجام می‌دهیم پیشرو هستیم.» .


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Maestri اضافه کرد که در بازارهای نوظهور، به ویژه، پایه نصب شده دو رقمی رشد کرد، و اپل سطوح سوئیچر در هند و مکزیک رکورد داشت. او گفت که رشد این شرکت از هر رده محصول اصلی و بخش جغرافیایی حاصل می شود، با افزایش دو رقمی قوی در بازارهای نوظهور مانند برزیل، مکزیک، هند، اندونزی، تایلند و ویتنام.

اپل روز پنجشنبه درآمد 117.2 میلیارد دلاری (تقریباً 961775 کرور) برای سه ماهه دسامبر گزارش داد و رکورد “درآمد تمام دوران” را در تعدادی از بازارها از جمله کانادا، اندونزی، مکزیک، اسپانیا، ترکیه و ویتنام به ثبت رساند. با رکوردهای فصلی در برزیل و هند.

کوک گفت: «و بنابراین ما نسبت به عملکردمان احساس بسیار خوبی داریم، و این بود – علیرغم باد مخالفی که در مورد آن صحبت کردیم،» و افزود که «با برداشتن یک قدم به عقب، هند یک بازار بسیار هیجان انگیز برای ما است و تمرکز عمده ما فروشگاه آنلاین را در سال 2020 به آنجا آوردیم. ما به زودی خرده فروشی اپل را به آنجا خواهیم آورد.” به مردم گزینه های بیشتری برای خرید بدهید.

او در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های اپل برای هند در حالی که بازار از همه‌گیری COVID-19 بیرون می‌آید، پاسخ می‌داد.

کوک در پاسخ به سوال دیگری درباره پیشرفت‌های اپل در هند گفت: «با نگاهی به کسب‌وکار در هند، رکورد درآمد سه‌ماهه‌ای را به ثبت رساندیم و نسبت به سال گذشته دو رقمی بسیار قوی رشد کردیم.

درآمد 117.2 میلیارد دلاری نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشت، از نزدیک به 124 میلیارد دلار (تقریباً 10,20,154 کرور) در دسامبر 2021 “در نتیجه یک محیط چالش برانگیز”. “ما در واقع از طریق COVID در هند به خوبی عمل کردیم. و من در حال حاضر در طرف دیگر آن، یا امیدوارم، در طرف دیگر آن، حتی خوش‌بین‌تر هستم. و این دلیلی است که ما در آنجا سرمایه گذاری می کنیم. ما خرده فروشی را به آنجا می آوریم و فروشگاه آنلاین را به آنجا می آوریم و مقدار قابل توجهی انرژی در آنجا می گذاریم. پس از اینکه اپل نتایج مالی سه ماهه اول سال مالی 2023 خود را که در 31 دسامبر 2022 به پایان رسید، گزارش داد، کوک در یک تماس مالی گفت.

تیم کوک، مدیر عامل اپل گفته است که او «بسیار خوش‌بینانه نسبت به هند» رفتار می‌کند و این کشور را به عنوان یک مرکز اصلی و «بازار بسیار هیجان‌انگیز» توصیف می‌کند که در آن غول فناوری «مقدار قابل توجهی انرژی» را از طریق سرمایه‌گذاری، خرده‌فروشی و حضور آنلاین صرف می‌کند.

Maestri گفت: “با وجود این شرایط، ما رکوردهای درآمدی تمام دوران آیفون را در کانادا، ایتالیا و اسپانیا به ثبت رساندیم و شاهد رشد قوی در چندین بازار در حال ظهور، از جمله رکوردهای درآمد تمام دوران آیفون برای هند و ویتنام بودیم.”

در بیانیه ای، کوک گفت که در سه ماهه دسامبر، اپل به یک نقطه عطف بزرگ دست یافت و اکنون بیش از دو میلیارد دستگاه فعال به عنوان بخشی از پایگاه نصب شده رو به رشد خود دارد.

مدیر مالی اپل و معاون ارشد لوکا ماستری گفت که درآمد آیفون 65.8 میلیارد دلار (تقریبا 541340 کرور روپیه) است، علیرغم بادهای مخالف ارزهای خارجی، محدودیت های عرضه آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس و محیط چالش برانگیز اقتصاد کلان.