تیم Warner Music، Polygon برای راه‌اندازی پلتفرم موسیقی Web3 “LGND”

جاستین بیبر، اسنوپ داگ، آریانا گرانده، امینم و مدونا از جمله خوانندگانی هستند که در NFT و متاورس مشغول بوده اند. از این رو، این همه تعجب آور نیست که Warner Music در تلاش است تا ریشه های خود را در بخش Web3 تقویت کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در مورد وارنر موزیک که در سال 2003 راه اندازی شد، این اولین همکاری آنها با محوریت Web3 نیست. در ژانویه امسال، این شرکت ضبط با The Sandbox metaverse شریک شد تا به هنرمندان درگاهی برای حضور دیجیتالی در کنسرت های موسیقی مجازی در آنجا بدهد.

پلت فرم آینده Web3 به عنوان یک برنامه تلفن همراه راه اندازی خواهد شد، اما این سرویس در وب نیز در دسترس خواهد بود. هنرمندان موسیقی وارنر منتخب، می‌توانند NFT‌ها را برای طرفداران خود منتشر کنند و از طریق تجربیات ویژه با افراد تعامل داشته باشند.

با استفاده از یک رمپ بدون درز و آسان، می‌توانید نشانه‌های موسیقی بخرید و مالک آن باشید، حتی اگر با مجموعه‌های دیجیتال آشنا نباشید. Web3 این قدرت را دارد که صنعت موسیقی را هم برای هنرمندان و هم برای طرفداران متحول کند. این مشارکت پیشگام بین Polygon، LGND و WMG نشان دهنده یک نقطه عطف هیجان انگیز در صنعت موسیقی است.» در توییت Polygon اضافه شد.

LGND Music، یک پلتفرم موسیقی Web3، توسط گروه موسیقی وارنر با مشارکت Polygon راه اندازی خواهد شد. پلتفرم LGND Web3 که در ژانویه 2023 راه اندازی می شود، از NFT های ساخته شده بر روی هر بلاک چین در یک «بازیگر اختصاصی» پشتیبانی می کند. بلاک چین Polygon که توسط توسعه دهندگان هندی Jaynti Kanani، Sandeep Nailwal، Anurag Arjun و Mihailo Bjelic ساخته شده است، یک بلاک چین سازگار با محیط زیست و اثبات سهام است. انتخاب آن توسط وارنر موزیک با هدف ارائه هزینه های گاز کمتر و تراکنش های سریع تر در پلت فرم LGND Web3 است.

پلتفرم موسیقی LGND Web3 به گونه ای طراحی شده است که علاقه مندان به موسیقی یک «وینیل مجازی» را در حال حرکت در اختیار علاقه مندان به موسیقی قرار دهد.

بخش Web3 در چند وقت اخیر توانسته است توجه چندین هنرمند موسیقی بین المللی را به خود جلب کند.