ثبت اختراع اپل برای پد لمسی شیشه ای کامل کنار هم برای مک بوک های آینده


اپل یک درخواست ثبت اختراع با دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده برای نمونه اولیه مک بوک آینده با صفحه نمایش تمام شیشه ای ثبت کرده است. این حق اختراع یک پد لمسی جانبی با یک رابط ورودی نیرو/خروجی هپتیک در ناحیه ترک پد ساخته شده از مواد مختلف مات یا شفاف مانند فلز، شیشه، مواد آلی یا مصنوعی و غیره را پوشش می دهد. ناحیه رابط کاربری ترک پد می تواند یک پوشش محافظ ساخته شده از شیشه شفاف، یاقوت کبود یا پلاستیک باشد که بر روی ناحیه نمایشگر فعال دستگاه قرار دارد.

همانطور که توسط Patently Apple مشاهده شد، اپل برای یک رابط ورودی نیرو/خروجی هپتیک برای دستگاه های مک بوک آینده ثبت اختراع ثبت کرده است. این پتنت تغییر طراحی را برای دستگاه های آینده پیشنهاد می کند که ضخامت مک بوک ها را کاهش می دهد. در حال حاضر، یک منطقه برش تعیین شده برای ترک پد سنتی وجود دارد. رابط نیروی ورودی/خروجی هپتیک برای ترک‌پدها این اسلات را از بین می‌برد.

همانطور که در حق ثبت اختراع مشاهده می شود، طراحی دارای یک ناحیه پد لمسی با پوشش کامل و بدون حاشیه است. این حق اختراع اضافه می کند که ناحیه مات یا شفاف پد لمسی توسط هرگونه مواد شفاف محافظ مانند شیشه، یاقوت کبود، پلاستیک و غیره پوشانده می شود.

شکل موجود در پتنت، نواحی انعطاف‌پذیر موضعی را در رابط ترک پد نیروی ورودی/خروجی هپتیک نشان می‌دهد، که همچنین شامل یک محرک لمسی است که به کاهش ضخامت دستگاه کمک می‌کند.

اپل اخیرا پتنت تلفن تاشوی چند لایه را برای مدل‌های آینده آیفون و آی‌پد نیز ثبت کرده است. این پتنت ساختار لایه ای را برای نمایشگرهای منحنی، انعطاف پذیر و تاشو پوشش می دهد. یک لایه پوششی قرار است از صفحه نمایش انعطاف پذیر محافظت کند. این لایه از مواد نگهدارنده شفاف و یک لایه پوشش سخت تشکیل شده است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Noise Buds Combat TWS با عمر باتری تا 36 ساعت، چهار میکروفون ENC در هند راه اندازی شد: جزئیات

ویدیوی برگزیده روز

CES 2023: تلویزیون های شفاف و قابل خم شدن ال جی، لپ تاپ های فوق سبک و موارد دیگر





منبع