جاکفشی نیمکتی چوبی قهوه ای فروشگاه اینترنتی خانه شما-سیب چوب

با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جاکفشی جدید و شیک قهوه ای

جاکفشی کلاسیکی که با دقت و مهارت و زیبایی ساخته شده، درست همانند مبلمان استیل و کنسول های کلاسیک است و از همان تزیینات بر روی جاکفشی استفاده شده است. بسته به ساده یا پر کار بودن مدل جاکفشی کلاسیک، میزان تزیینات کم یا زیاد می شود. مثلا در بعضی از جاکفشی های کلاسیک و سلطنتی این طرح ها و شاخ و برگ ها تنها بر روی درب ها آن هم به مقدار کم نصب شده و در مدل های پر کار تر حتی بر روی پایه ها و لبه های بالایی و پایینی جاکفشی هم منبت کاری هایی ایجاد شده است. هر چه حجم تزیینات بیشتر باشد ابعاد جاکفشی کلاسیک یا سلطنتی هم بیشتر خواهد شد. چیزی که جاکفشی های مدرن و کلاسیک را از هم متمایز می کند جزییات آنها است؛ مثلا در یک جاکفشی کلاسیک بعضی از قسمت های آن مانند پایه ها، لبه ها، و بخش های دیگر دارای انحناهایی هستند که این موضوع در یک جاکفشی مدرن وجود ندارد.

موضوع دیگری که جاکفشی کلاسیک را از دیگر جاکفشی ها متفاوت می کند تزیینات ایجاد شده بر روی درب های آن است. این تزیینات شامل طرح های گل و نقش و نگاری هستند که در اکثر موارد به صورت جداگانه ساخته و بر روی درب ها چسبانده می شوند. اینکه تزیینات دقیقا دارای چه طرحی باشند و به چه شکل و چیدمانی بر روی درب نصب شوند در مدل های مختلف، متفاوت است. دستگیره های کلاسیک و سلطنتی نیز طرح های مخصوص به خود را دارند و معمولا به رنگ طلایی هستند.

جاکفشی ام دی اف طوسی قهوه ای مدل S.R003

سطح کار را به کمک سمباده و بتونه یکدست و صاف کنید و بعد شروع به اجرای رنگ کردن وسایل چوبی کنید. جا کفشی مدل «350B» که درنگاه اول به صورت یک پارچه دیده می‌شود در واقع از سه طبقه مستقل به عنوان جای کفش با قابلیت قرار گرفتن 12 تا 18 جفت کفش در نظر گ … با استفاده از بتونه چوب انجام می‌شود، مرحله بسیار مهمی است، زیرا در نهایت تمیزی کار و یک دست بودن سطح رنگ کاری شدهف به مرحله بستگی دارد. بتونه چوب را می‌توانید خودتان در منزل تهیه کنید یا از بتونه‌های آماده موجود در بازار استفاده کنید.

جاکفشی نیمکتی چوبی قهوه ای فروشگاه اینترنتی خانه شما-سیب چوب

گروه صنعتی فاب دیزین با تأمین کردن محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه تجربه خرید رضایت بخش را برای شما فراهم نموده و همواره تا تحویل محصول همراه خرید جاکفشی شیک شما خواهد بود. و بعد از قرار دادن کفش ، به آرامی و فقط با یک حرکت ساده دست بسته می شوند . شناخت نوع چوب و رنگی قبلی آن در انتخاب روش مناسب برای رنگ کردن چوب مهم است.

  • در بیشتر مواقع، رنگ کردن وسایل چوبی با اسپری یا قلم مو، به دلیل قدیمی و یا فرسوده شدن وسایل انجام می‌شود و یا دکور خانه عوض شده است و به دلیل هزینه بالای وسایل چوبی، افراد قادر به تغییر مبلمان و وسایل چوبی خود نیستند.
  • بسته به ساده یا پر کار بودن مدل جاکفشی کلاسیک، میزان تزیینات کم یا زیاد می شود.
  • این مرحله را با دقت و صبر و حوصله انجام دهید چرا که در صورت پاک نشدن مناسب سطح و وجود پرز، رنگ به خوبی بر روی سطح نمی‌نشیند.
  • و بعد از قرار دادن کفش ، به آرامی و فقط با یک حرکت ساده دست بسته می شوند .