جزئیات دوربین اولترا سامسونگ گلکسی اس 23 بار دیگر لو رفت، دوربین‌های چهارگانه پشتی 200 مگاپیکسلی معرفی شدند

افشای اخیر ادعا می کند که عملکرد تله فوتو و عملکرد دوربین در Galaxy S23 Ultra در شرایط نور کم بهبود یافته است. این پیشرفت را می توان به بهبود تراشه حسگرهای تصویر تماسی (CIS) تایید کرد. گفته می شود سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی نیز از حالت 50 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند.

Tipster Yogesh Brar (@heyitsyogesh) توییت کرد مشخصات دوربین Samsung Galaxy S23 Ultra. طبق این توییت، این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه پشتی است که شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 10 برابر، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و زوم اپتیکال 12 برابر است. سنسور فوق عریض مگاپیکسلی علاوه بر حسگر اصلی، گوشی هوشمند آینده می‌تواند دارای تنظیمات دوربینی مشابه با گلکسی اس 22 اولترا باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا بار دیگر با برخی جزئیات بیشتر دوربین فاش شد. انتظار می رود این گوشی در اوایل سال آینده به عنوان یک پرچمدار در کنار گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس عرضه شود، اما سامسونگ هنوز تاریخ عرضه را اعلام نکرده است. گفته می شود که گلکسی اس 23 اولترا با یک واحد دوربین چهارگانه پشتی با یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه می شود. گلکسی اس 23 اولترا دنباله ی گلکسی اس 22 اولترا امسال خواهد بود. به غیر از سنسور اصلی دوربین عقب، مدل آینده می‌تواند دارای تنظیمات دوربین مشابه Galaxy S22 Ultra باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

همانطور که قبلا ذکر شد، سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد سری گلکسی اس 23 به اشتراک نگذاشته است و مشخص نیست که چه تعداد مدل در آن قرار خواهد گرفت. این شرکت می تواند سری جدید را در سه ماهه اول سال 2023 عرضه کند.

گفته می شود گلکسی اس 23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 که هنوز معرفی نشده است، قدرت می گیرد. این می تواند 8 گیگابایت رم داشته باشد و گفته می شود که روی اندروید 13 به صورت پیش فرض اجرا می شود. گفته می شود گلکسی اس 23 اولترا از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مشابه گلکسی اس 22 اولترا پشتیبانی می کند.