جف بلکبرن، مدیر رسانه آمازون، اعلام کرد که قصد دارد در سال 2023 بازنشسته شود


به گفته آمازون، طی یک سال و نیم گذشته، بلکبرن یکی از چهره‌های کلیدی موفقیت برنامه‌هایی مانند Rings of Power و همچنین خرید استودیوی فیلمسازی MGM در سال جاری بود.

او آمازون را برای مدت کوتاهی در فوریه 2021 ترک کرد، قبل از اینکه دوباره در مه 2021 بازگردد.

بلک برن، که معاون ارشد آمازون نیز بود، در سال 1998 به آمازون پیوست و شرکت را از طریق دفترچه عرضه اولیه عمومی خود در دویچه بانک راهنمایی کرد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

آمازون قبلاً اعلام کرده است که حدود 260 کارگر شرکتی را در تأسیسات مختلف در این ایالت اخراج خواهد کرد. برای کسانی که از کار بیکار شده اند، آمازون بسته های پایان خدمت ارائه می دهد. این یکی از بسیاری از شرکت های فناوری است که امسال شاهد اخراج گسترده کارکنان است. متا و توییتر نیز در ماه نوامبر از تعدیل مشاغل خبر دادند و هزاران کارمند را اخراج کردند.

این شرکت اعلام کرد که تجارت رسانه ای و سرگرمی به رهبری بلکبرن از ماه می سال گذشته توسط دو مدیر فعلی، مایک هاپکینز و استیو بوم، که مستقیماً به مدیر اجرایی اندی جاسی گزارش می دهند، نظارت خواهند کرد.

در همین حال، آمازون در نوامبر امسال شاهد اخراج‌های دسته‌جمعی بود که طبق ادعای مدیرعامل، اندی جاسی، اکنون ادعا می‌شود تا سال آینده نیز ادامه خواهد یافت. این شرکت به کارگران در بخش‌های دستگاه‌ها و کتاب‌های خود در مورد اخراج‌ها اطلاع داده است. به چند کارمند نیز پیشنهاد خرید داوطلبانه داده شد.

این غول تجارت الکترونیک روز جمعه اعلام کرد، جف بلکبرن، مدیر ارشد رسانه ای آمازون.کام، قصد دارد در آغاز سال 2023 بازنشسته شود.

این مشاغل عبارتند از Prime Video، Amazon Studios، Music، Audible، Games و Twitch.

بلکبرن می‌گوید: «تصمیم گرفته‌ام سال 2023 را متفاوت بگذرانم و به خانواده وقت بیشتری بدهم و به شدت احساس می‌کنم که این تصمیم درستی برای من است.