جنایات Metaverse توجه اینترپل را به خود جلب می کند، آنچه ما می دانیم در اینجا آمده است

رفتارهای مجرمانه در اکوسیستم های دیجیتال را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و اقدامات مناسبی را برای مهار جرایم در زمان های آینده انجام خواهد داد.

اینترپل متاورس خود را در اکتبر 2022 در جریان نودمین مجمع عمومی خود که در دهلی نو، هند برگزار شد، راه اندازی کرد.

متاورس که در موارد استفاده برای اکوسیستم های دیجیتالی غوطه ور منفجر می شود، همچنین در حال تبدیل شدن به یک زمین بازی برای جنایتکاران باهوش فناوری است. سازمان پلیس جنایی بین‌المللی (ICPO) که اینترپل نیز نامیده می‌شود، اکنون نگران است که جنایات در حال افزایش است. این جرایم شامل فیشینگ، پولشویی، آزار جنسی، سرقت اطلاعات و جعل می باشد. اینترپل در حال حاضر به دنبال راه هایی برای نظارت دقیق بر جنایات مرتبط با فراجهت است. این سازمان، که مقر آن در لیون، فرانسه است، اکنون در تلاش است تا «جنایت در ماورای جهان» را تعریف کند و آنها را با ناملایمات زندگی واقعی مقایسه کند.

اینترپل، که در 31 ژانویه صدمین سالگرد خود را جشن گرفت، در حال حاضر با شناسایی فراوانی و مقیاس جنایاتی که کاربران متاورس را هدف قرار می دهد، به چالش کشیده شده است.

بی‌بی‌سی به نقل از استوک گفت: «مجرم در تطبیق سریع با هر ابزار تکنولوژیکی جدیدی که برای ارتکاب جرم در دسترس است، پیچیده و حرفه‌ای هستند، ما باید به اندازه کافی به آن واکنش نشان دهیم.»

پس از راه‌اندازی، این سازمان متوجه شد که بازیگران بدنام در حال شکار قربانیان در دنیای دیجیتال هستند و با قایق‌های پول در معاملات عمدتاً ناشناس فرار می‌کنند.

وبلاگ اخیر مجمع جهانی اقتصاد همچنین پیش‌بینی کرد که احتمال بیشتری وجود دارد که نهادهای صنعتی پیش از افراد، متاورس را بپذیرند، که خطرات را برای مجرمان سایبری افزایش می‌دهد، زیرا می‌توانند مقادیر زیادی سرمایه از شرکت‌های دوستدار متاورس را به همراه داشته باشند.

سال گذشته، اینترپل همچنین از یک واحد تحقیقاتی ویژه برای مبارزه و حل جرایم رمزنگاری پرده برداری کرد.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

یورگن استاک، دبیرکل اینترپل، معتقد است که این آژانس باید به خوبی آموزش ببیند تا به موقع با این جنایات عصر جدید مقابله کند تا از فجایع بزرگ جلوگیری کند.

یک جهان مجازی کاملاً کاربردی که بر روی شبکه‌های بلاک چین غیرمتمرکز ساخته شده است، فناوری متاورس به مردم اجازه می‌دهد در دنیایی موازی، دیجیتالی زندگی کنند. بومیان Metaverse می‌توانند در دنیای مجازی به عنوان آواتار دیجیتال ملاقات کنند، کار کنند، مهمانی کنند و بازی کنند.

انتظار می‌رود رسانه‌های اجتماعی، بازی‌ها، تبلیغات و همچنین صنایع خودروسازی از رونق پذیرش متاورس صنعتی بهره‌مند شوند.