جنسیس رئیس موقت جدید خود را معرفی کرد و مشاغل خود را تا 20 درصد در بحبوحه زمستان کریپتو کاهش داد

با این حال، این شرکت پس از اینکه Three Arrows موفق به پاسخگویی به مارجین نشد، زیان های خود را کاهش داده بود، مدیر عامل خروجی Moro در آن زمان گفت که گروه ارز دیجیتال مادر جنسیس برخی از بدهی های کارگزار کریپتو را بر عهده گرفته است.

جنسیس گفت که مورو در این انتقال به شرکت مشاوره خواهد داد و افزود که جستجو برای یک مدیر اجرایی تمام وقت آغاز شده است.

سخنگوی این شرکت گفت، قبل از اخراج، جنسیس نزدیک به 260 نفر را استخدام می کرد.

رویترز در ماه ژوئیه گزارش داد، حتی در حالی که بخش ارزهای دیجیتال در زمستان تیره و تار می لرزد، سرمایه گذاران خطرپذیر با سرعتی که قرار است از رکورد سال گذشته پیشی بگیرد، سرمایه گذاران خطرپذیر پول را به استارت آپ های ارز دیجیتال و بلاک چین سرازیر می کنند.

Genesis Trading روز چهارشنبه مدیر عملیاتی درار اسلام را به عنوان رئیس موقت کارگزار کریپتو معرفی کرد و گفت که تعداد کارکنان خود را 20 درصد کاهش داده است. به گفته این شرکت، اسلام جایگزین مایکل مورو می شود که از روز چهارشنبه از سمت مدیرعاملی کنار می رود.

© تامسون رویترز 2022

این شرکت مستقر در نیویورک جدیدترین شرکت در حوزه ارزهای دیجیتال است که تحت تاثیر فصل موسوم به “زمستان رمزنگاری” قرار گرفته است، که مجموعه ای از شرکت های برجسته را مجبور به کاهش نیروی کار خود در ماه های اخیر کرده است.

ماه گذشته، جنسیس فاش کرد که در معرض یک صندوق سرمایه گذاری ورشکسته رمزارز Three Arrows Capital قرار گرفته است، یکی دیگر از قربانیان کاهش علاقه به دارایی های دیجیتال.

بر اساس داده های PitchBook، در نیمه اول سال، VC ها 17.5 میلیارد دلار (تقریبا 139600 کرور) روی چنین شرکت هایی شرط بندی کردند. بر اساس این گزارش، این سرمایه گذاری را در مسیری قرار می دهد که به رکورد 26.9 میلیارد دلار (تقریباً 2،14،630 کرور) جمع آوری شده در سال گذشته برسد که زمان گرمتر و شادتری برای بیت کوین و شرکا بود.




منبع

جنسیس همچنین تام کانهینی را که رئیس سابق صندوق تامینی SAC Capital و جانشین آن Point72 Asset Management بود، به عنوان مشاور ارشد معرفی کرده است.