جیو خدمات 5G را در هفت شهر شمال شرقی راه اندازی می کند، شبکه اکنون در 191 شهر در هند فعال است

5G واقعی اکنون در 191 شهر در سراسر کشور فعال است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که راه حل های انقلابی مانند کیت پزشکی کلینیک اجتماعی Jio، راه حل های مراقبت بهداشتی مبتنی بر واقعیت مجازی واقعیت افزوده (AR-VR) می تواند مراقبت های بهداشتی با کیفیت را در شهری هند افزایش دهد و به گسترش زیرساخت های مراقبت های بهداشتی با کیفیت به دورافتاده ترین مناطق کمک کند. کشور.

این شرکت در بیانیه ای که روز جمعه با صرافی ها به اشتراک گذاشته شد، گفت: «تا دسامبر 2023، خدمات 5G Jio True در هر شهر و تالوکای ایالت های شمال شرقی در دسترس خواهد بود.

این سخنگوی افزود: علاوه بر این، این شبکه بخش‌های مختلفی مانند کشاورزی، آموزش، حکومت الکترونیک، فناوری اطلاعات، SME، اتوماسیون، هوش مصنوعی، بازی و بسیاری دیگر را ارتقا خواهد داد.

سخنگوی جیو True 5G در کمتر از چهار ماه از راه‌اندازی بتا خود به 191 شهر رسیده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Reliance Jio در روز جمعه از راه‌اندازی خدمات 5G در شش ایالت شمال شرق با اتصال هفت شهر به نام‌های Shillong، Imphal، Aizawl، Agartala، Itanagar، Kohima و Dimapur با شبکه True 5G خود خبر داد.

از فردا، این شرکت گفت که کاربران Jio در هفت شهر در شش ایالت آروناچال پرادش (ایتناگار)، مانیپور (ایمفال)، مگالایا (شیلونگ)، میزورام (آیزاول)، ناگالاند (کوهیما و دیماپور) و تریپورا (آگارتالا) خواهند بود. به پیشنهاد خوش‌آمدگویی Jio دعوت شده‌اند، که با استفاده از آن می‌توانند داده‌های نامحدودی را با سرعت حداکثر 1 گیگابیت در ثانیه و بدون هزینه اضافی تجربه کنند.

به گفته جیو، در میان مزایای بی‌شمار True 5G، مراقبت‌های بهداشتی این پتانسیل را دارد که در مواقع دشوار حتی در دورافتاده‌ترین مناطق با شبکه بی‌سیم قابل اعتماد خود، جان انسان‌ها را نجات دهد.

سخنگوی Jio گفت: “Jio مفتخر است که از امروز راه اندازی خدمات True 5G را در تمام شش ایالت Northeast Circle اعلام کند. این فناوری پیشرفته مزایای قابل توجهی را برای مردم شمال شرق به ویژه در زمینه مراقبت های بهداشتی به همراه خواهد داشت. شبکه بی سیم قابل اعتماد.”