جی پی مورگان پیش بینی می کند که Crypto با افزایش مقررات با امور مالی سنتی ادغام می شود

کشورهای سراسر جهان گرد هم می آیند تا صنعت کریپتو را تحت نظارت قانونی قرار دهند. ماه گذشته، کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا (ECON) قانون MiCA را تصویب کرد که تا حد زیادی حول محور حمایت از مصرف کننده و همچنین جلوگیری از دستکاری بازار و جرایم مالی در بخش کریپتو می چرخد.

خطرات مربوط به هک قراردادهای هوشمند و مضرات وثیقه بیش از حد DeFi نسبت به TradeFi از جمله آسیب‌های جدی در بخش کریپتو نام‌گذاری شده است.

جی پی مورگان پیش بینی کرده است که بخش قابل توجهی از مقررات جهانی ارزهای دیجیتال، از قوانین حاکم بر بخش مالی سنتی موجود (TradeFi) الهام گرفته می شود، مانند الزامات عادی KYC و حسابرسی ذخیره برای صرافی ها، صادرکنندگان استیبل کوین، و همچنین وام دهندگان و متولیان.

در ماه آینده، هند ریاست گروه G20 را بر عهده خواهد گرفت و تا یک سال آینده ریاست اتحادیه بین المللی را ادامه خواهد داد. در میان اولویت های اصلی خود، هند به دنبال همکاری با 19 کشور دیگر عضو گروه 20 در تدوین چارچوبی پیرامون ارزهای دیجیتال است که در سطح بین المللی کار می کند.

جی پی مورگان، که ادعا می کند بیش از 135000 مشتری را در بیش از 180 کشور تامین می کند، در سال 2000 راه اندازی شد. با گذشت تقریباً 23 سال از کسب و کار، وام دهنده اکنون به دنبال تثبیت خود در حوزه عصر جدید Web3 است.

پیش‌بینی‌های این بانک با سایر گزارش‌های تحقیقاتی که همچنین ادعا می‌کنند که قوانین پیرامون بخش کریپتو نیز بیت کوین را از دست کلاهبردارانی که از آن به عنوان ابزاری برای پردازش سوء استفاده‌های مالی استفاده می‌کنند، ربوده است.

در گزارش اخیر، شرکت امنیت سایبری کسپرسکی اعلام کرد که قوانین و مقررات آتی در مورد تراکنش‌های رمزنگاری در سراسر جهان، بیت کوین را برای مجرمان به‌عنوان درگاه پرداخت کمتر فریبنده خواهد کرد.

در ماه‌های اخیر، جی‌پی مورگان تصمیم‌های متعددی برای حمایت از پذیرش کریپتو گرفته است. انتظار می رود بزرگترین بانک در ایالات متحده در آینده نزدیک یک سرویس کیف پول رمزنگاری را راه اندازی کند.

در حال حاضر، تعداد انگشت شماری از مسائل وجود دارد که باید حل شوند تا از صنعت کریپتو در برابر هر چه بیشتر خطرات محافظت شود.

جی پی مورگان، یکی از بزرگترین بانک‌های ایالات متحده، علیرغم نوسانات مؤثر بر بازار، از ابراز اعتقاد خود به بخش کریپتو ابایی نکرده است. همانطور که در آخرین گزارش استراتژی بازارهای جهانی خود اشاره شده است، جی پی مورگان انتظار دارد صنعت کریپتو با شروع سال 2023 دستخوش تغییرات قابل توجهی شود. همراه با مقررات بیشتر، جی پی مورگان معتقد است که استفاده از کیف پول های سخت افزاری خودسرپرست می تواند به مردم کمک کند تا احساس امنیت بیشتری کنند. دارایی های رمزنگاری آنها، بنابراین سرمایه گذاری های بیشتری را به همراه خواهد داشت.



منبع

وام دهنده شرط می بندد که این قوانین در نهایت منجر به همگرایی ارزهای دیجیتال با TradFi خواهد شد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی یا OECD در حال برنامه ریزی برای ارائه چارچوب مالیاتی پیرامون بخش کریپتو به اعضای کشورهای G20 در روزهای آینده است.