جی کارنی، مدیر ارشد ارتباطات آمازون، به عنوان رئیس بخش سیاست به Airbnb می‌پیوندد

کارنی که به عنوان سخنگوی مطبوعاتی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا فعالیت می کرد، به تیم اجرایی Airbnb خواهد پیوست و با یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل برایان چسکی همکاری خواهد کرد.

آمازون بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.



منبع

کارنی در ماه سپتامبر در واشنگتن دی سی به Airbnb خواهد پیوست.

چسکی در این پست گفت: «جی در بالاترین سطوح دولتی و فناوری، به عنوان مشاور استراتژیک رئیس جمهور و در یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان کار کرده است.

کارنی از سال 2011 تا 2014 پس از خدمت به عنوان مدیر ارتباطات معاون رئیس جمهور وقت جو بایدن، سخنگوی کاخ سفید بود.

جی کارنی، مدیر ارشد سیاست‌گذاری و ارتباطات آمازون و سخنگوی سابق کاخ سفید، به عنوان رئیس سیاست‌گذاری در Airbnb انتخاب شده است که نشان‌دهنده جدایی بلندپایه دیگری برای آمازون است زیرا با تغییر چشم‌انداز مصرف‌کننده و نظارت‌های نظارتی شدید روبرو است.

آمازون از تابستان گذشته که اندی جاسی جانشین بنیانگذار جف بزوس به عنوان مدیرعامل شد، شاهد جدایی های زیادی بوده است. در این ماه، دیو کلارک، مدیر اجرایی کسب و کار مصرف کننده آمازون که بر گسترش گسترده ردپای لجستیکی آمازون نظارت داشت، پس از 23 سال شرکت را ترک کرد. کلارک که در ماه سپتامبر به استارت آپ لجستیکی Flexport می پیوندد، جای خود را به داگ هرینگتون، مدیر دیگری داد که به راه اندازی آمازون Fresh در سال 2017 کمک کرد.

کارنی هفت سال پیش با آمازون شروع به کار کرد و سازمان جهانی امور شرکتی این شرکت را اداره کرد و مستقیماً به مدیر عامل گزارش می داد. او بر سیاست و روابط عمومی آمازون نظارت داشت و بر روابط این شرکت با قانونگذاران و کاخ سفید تمرکز داشت.