حالت عکس خدای جنگ راگناروک اکنون زنده است، به شما امکان می دهد حالات صورت را برای کریتوس، آترئوس و دیگران تغییر دهید

حالت عکس خدای جنگ راگناروک بالاخره آمد. در توییتی، استودیو سانتا مونیکا، توسعه‌دهنده، آخرین دور وصله‌های خود – نسخه 3.00 – را تایید کرد که شامل حالت ضبط عکس درون بازی نیز می‌شد. این ویژگی مانند God of War اصلی (2018) به صورت زنده ساخته شده است و به شما امکان می دهد حالات چهره را برای شخصیت های منتخب در یک صحنه تغییر دهید. این امر در مورد سرنخ هایی مانند کریتوس، آترئوس، فریا، بروک، سیندری، تیر، آنگربودا، ثور و ترود صدق می کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که می توانید شخصیت های اصلی یا جانبی را از ظاهر شدن در کادر پنهان کنید. با فشار دادن دکمه “Square” از منوی گزینه ها می توان به حالت دسترسی داشت.

البته این علاوه بر گزینه‌های زیاد دوربین است که می‌توانید میدان دید، فاصله کانونی، عمق میدان را تنظیم کنید و فیلترها را به هم بزنید. همانند حالت عکاسی در اکثر عناوین AAA، God of War Ragnarök به شما امکان می‌دهد حاشیه‌های از پیش طراحی شده را اعمال کنید و در اطراف لوگوها حرکت کنید تا لمسی شخصی‌سازی کنید. در وبلاگ PlayStation، QA Lead Tim Ward نکات مفیدی را برای عکاسان تازه وارد در بازی فهرست کرده است، که در ابتدا از بازیکنان می‌خواهد «شدت، لرزش و اشباع فیلتر را در فیلتر دلخواه خود برای طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها تنظیم کنند». عکس های عمودی نیز یک تکه کیک هستند، زیرا بازی به شما امکان می دهد دوربین را 90 درجه بچرخانید و فضای مورد نیاز را برای سر فراهم می کند.

علاوه بر وصله‌هایی برای رفع مشکلات اساسی، این حالت عکس تازه منتشر شده احتمالاً آخرین قطعه بزرگ اضافه شده به God of War Ragnarök باشد. در خلال بحث Spoilercast در ماه گذشته، اریک ویلیامز، کارگردان بازی، محتوای قابل دانلود احتمالی در آینده را رد کرد و گفت: “من نمی دانم، آن بازی بزرگ است. فکر می‌کنم همه چیزهایی را که در اختیار داشتیم در آن قرار دادیم، بنابراین روی آن حساب نمی‌کنم.» جدید به روز رسانی نسخه 3.00 بهبودهای زیادی را برای بازی به ارمغان می آورد که مانع از انجام برخی اقدامات یا پیشرفت در داستان توسط بازیکنان می شد. نسخه PS4 چند ترفند اضافی داشت که به بارگذاری سریع‌تر دشمنان و دارایی‌های محیطی کمک کرد.

اواخر ماه گذشته، پلی‌استیشن اعلام کرد که خدای جنگ راگناروک تبدیل به این شده است سریع ترین فروش عنوان راه اندازی شخص اول در تاریخ ناشر، با فروش 5.1 میلیون نسخه در هفته راه اندازی آن. این بازی در 10 رشته در نمایشگاه The Game Awards آتی نامزد شده است – حتی برای جایزه معتبر بازی سال، در کنار Elden Ring و انحصاری PlayStation Horizon Forbidden West.

حالت عکس God of War Ragnarök اکنون برای PS4 و PS5 منتشر شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع