حالت همراه واتس اپ برای آیفون در حال حاضر در راه است: نحوه پیوند چند دستگاه iOS


WhatsApp Companion Mode یک ماه پس از اعلام این ویژگی توسط پلتفرم پیام‌رسان، برای کاربران iOS شروع به کار کرد. حالت همراه به شما امکان می دهد تا چهار دستگاه دیگر از جمله گوشی های هوشمند را پیوند دهید. پیام‌های دریافتی در تلفن هوشمند اصلی نیز در این دستگاه‌های مرتبط تحویل داده می‌شوند. در حالی که آزمایش‌کنندگان بتای واتس‌اپ در اندروید به حالت همراه دسترسی داشتند، پشتیبانی از این ویژگی در iOS اکنون به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی به‌طور گسترده ارائه می‌شود.

راه اندازی حالت همراه واتساپ در iOS توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo مشاهده شد. سرویس پیام‌رسانی متعلق به متا اکنون از طریق اپ استور به‌روزرسانی واتس‌اپ را برای iOS 23.10.76 ارائه می‌کند که گزینه‌ای را برای پیوند آیفون شما با یک گوشی هوشمند «اصلی» دیگر اضافه می‌کند.

تغییرات به‌روزرسانی واتس‌اپ برای iOS 23.10.76 بیان می‌کند که این ویژگی در حال انتشار است و می‌توانید از حساب کاربری واتس‌اپ موجود خود خارج شوید و آیفون خود را به‌عنوان یک دستگاه مرتبط راه‌اندازی کنید. شما باید واتس اپ را نصب کرده و با شماره تلفن در گوشی هوشمند دیگری ثبت نام کرده باشید.

ویژگی حالت همراه واتس اپ دارای پشتیبانی از پلتفرم متقابل است، به این معنی که می توانید آیفون خود را به حساب واتساپ موجود خود در اندروید و بالعکس پیوند دهید. دسترسی محدودی به حساب واتس اپ خود در دستگاه ثانویه خواهید داشت، اما می توانید در هر دستگاه پیوندی به چت ها و چت های آرشیو شده دسترسی داشته باشید.

برای اینکه آیفون خود را که آخرین نسخه واتس اپ را اجرا می کند به گوشی هوشمند دیگری پیوند دهید، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. پس از نصب یا به روز رسانی واتس اپ برای iOS 23.10.76، WhatsApp را در آیفون خود باز کنید.
  2. ضربه زدن یا این دستگاه را به یک حساب موجود پیوند دهید و منتظر بمانید تا یک کد QR نمایش داده شود.
  3. WhatsApp را در تلفن هوشمند اصلی خود باز کنید و روی تنظیمات (iOS) یا نماد منوی سه نقطه (اندروید) ضربه بزنید و روی دستگاه های مرتبط.
  4. گزینه را انتخاب کنید پیوند با کد QR.
  5. برای تکمیل فرآیند پیوند، کد QR نمایش داده شده در آیفون خود را با استفاده از تلفن هوشمند دیگر خود اسکن کنید.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

دیده‌بان بازار کریپتو: بیت‌کوین، اتر ضررهای جزئی در بازار نوسان دارند. استیبل کوین ها انعطاف پذیر می مانند


Spider-Man: Across the Spider-Verse، Bloody Daddy، The Flash، و بیشتر: راهنمای فیلم برای سینماها و پخش در ژوئن 2023





منبع