خانه های هوشمند بزرگترین شرکت هوشمندسازی ساختمان و اتوماسیون در ایران

پکیج هوشمند سازی خانه با توجه به پارامترهای مختلفی چون سطح توقعات کارفرما، میزان بودجه در دسترس و نیازهای امنیتی انتخاب می شود. روش های مختلفی برای هوشمند سازی خانه وجود دارد اما در نهایت معماری سازه و نیازهای امنیتی خانه است که پکیج هوشمند سازی خانه را برای منزل شما شخصی سازی می کند. در هوشمند سازی خانه از تخصص، مهارت، دانش فنی و دانش برنامه نویسی متخصصین و مهندسین پروژه استفاده می شود. سطح پیشرفتگی برنامه های نوشته شده توسط مهندسین قیمت هوشمند سازی خانه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. مطمئنا هر چه اجرای خانه هوشمند به پیچیدگی های بیشتری نیاز داشته باشد سطح برنامه نویسی نیز باید ارتقا پیدا کند و به همان تناسب باید از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای تر کمک گرفته شود.

پنل داخلی آیفون هوشمند Akuvox مدل C313N

خانه‌های هوشمند در سطوح کارایی و هوشمندی مختلفی که به شرح زیر است پیاده‌سازی و ساخته می‌شوند. برند Control4، برند شناخته شده هوشمند سازی است که می تواند با توجه به نیاز انسان مدرن تجربه جدیدی از آسایش و راحتی را برایش فراهم سازد. لذت حضور در خانه ای با دمای مناسب از بزرگترین ( مهم ترین ) ویژگی های استفاده از سیستم هوشمند در ویلاها و باغ هاست.

همچنین امکان شام خوردن کنار هم همراه با یک موسیقی دلنشین و فراخوان به تمام اتاق ها امکان پذیر خواهد بود. خروج از منزل برای اعضاء خانواده با کمترین زمان فراهم شده و دمای خانه براساس نوع خروج تان برای بازگشت شما مناسب خواهد ماند. شما میتوانید برای دریافت قیمت با توجه به شرایط خانه و یا ساختمان خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هاب‌های اتصال شخصی از جمله زیگ‌ بی، Z-Wave، وای‌فای و بلوتوث به‌زودی بر بازار خانه هوشمند چیره خواهند شد. چشم‌ها به دیدن وسایل رباتیک بیشتری عادت خواهد کرد که با پیشرفت بشر در هوش مصنوعی، در کنار آشپزی و نظافت، می‌توانند برای افراد مسن و کم‌توان،‌ همراه و دستیارهای خوبی باشند. مودم‌های استاندارد برای سیستم‌های هوشمند چندان مناسب نیستند و کارایی بسیاری از دستگاه‌های متصل خانه هوشمند را مختل می‌کنند. چراغ‌ها به‌کندی تنظیم می‌شوند، ویدئوهای دوربین‌های مداربسته با تأخیر نمایش داده می‌شوند و نوتیفیکیشن قفل‌های هوشمند یک ساعت بعد فرستاده می‌شوند. بسیاری از سیستم‌های هوشمند دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند؛ بدین ترتیب، اگر فراموش کنید قهوه‌ساز را پیش از ترک خانه خاموش کنید، لازم نیست دوباره به خانه برگردید.

کنترل ایمنی و حفاظت خانه هوشمند

بنابراین می توان با خرید یک خانه هوشمند ارزان ایرانی و یا چینی با پروتکل سیم کشی منزل ، حجم زیادی از هزینه ها را کاهش داد. با وجود نیاز به سیم کشی امکان کنترل هوشمند خانه با موبایل از طریق نرم افزار وجود دارد. نوع دیگر مربوط به پروتکل های بیسیم بوده که در حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در سطح بین الملل به عنوان پکیج هوشمند سازی خانه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

  • اگر خانه هوشمند میلیاردرهایی چون بیل گیتس را کنار بگذاریم که برای ساخت آن نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است، می‌توان جلوه‌هایی از این تکنولوژی شگفت‌انگیز را در خانه‌های بسیاری در سراسر دنیا مشاهده کرد.
  • ، از بین تمام خانه‌های هوشمند جهان، ۴۰٫۸ درصد حداقل یک دستگاه آسیب‌پذیر در برابر حملات سایبری متصل به سیستم کنترل داشته‌اند که امنیت کل خانه را به خطر انداخته بود.
  • این در حالی است که در انواع خاصی از آن تاچ پنل تنها برای نمایش تجهیزات و نه کنترل آن ها کاربرد دارد.
  • کاربران می‌توانند درجه حرارت داخلی، روشنایی و لوازم خانگی را نیز تنظیم و کنترل کنند.
  • نمونه ای از تجهیزات خانه هوشمند تلویزیون هوشمند است که قابلیت اتصال به شبکه جهانی اینترنتی را داشته و به کمک دستورات صوتی می توان آن را مدیریت نمود.
  • اما در ادامه قصد داریم تا کمی در رابطه با جزئیات این موضوع مهم صحبت کنیم.
سیستم هوشمند تمام تجهیزات پخش فیلم و سینمای خانگی را با هم یکپارچه می کند. یکی از مهم ترین فایده های این یکپارچگی این است که دیگر نیازی به ریموت های مختلف برای دستگاه های مختلفی مثل تلویزیون، دی وی دی پلیر و ماهواره نیست و همه دستگاه ها با ریموت خانه هوشمند کنترل می شوند. علاوه بر این امکان پخش فیلم در همه جای خانه آن هم از روی یک هارد تحت شبکه تجربه تماشای فیلم را برای ساکنان خانه هوشمند ارتقا می دهد. برای اینکه بخش های مختلف خانه هوشمند بتوانند به راحتی با هم و با کنترل کننده مرکزی ارتباط برقرار کنند، لازم است راه ارتباطی مشخص و تعریف شده ای وجود داشته باشد. پروتکل ارتباطی در واقع مسیری استاندارد و قابل قبول برای همه بخش های سیستم است تا بتواند اطلاعات را بین خودشان جا به جا کنند.

خانه های هوشمند بزرگترین شرکت هوشمندسازی ساختمان و اتوماسیون در ایران