خدمات شبکه های کامپیوتری شرکت خدمات شبکه آریستک

در ادامه این مقاله پشتیبان شبکه و وظایف آن و همچنین خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را به طور کامل برای شما شرح می دهیم. تکنولوژی شبکه به سرعت در حال رشد است رشد و توسعه شبکه های کامپیوتری بر کسی پوشیده نیست مدت هاست که جمع آوری و پردازش اطلاعات توسط کامپیوتر انجام می شود . علاوه بر این , کامپیوتر در توزیع اطلاعات و برقراری ارتباطات از طریق شبکه های کامپیوتری نقش مهمی را بازی می کند . تیم پشتیباتی ادیب با بهره گیریی از توان اجرایی خود میتواند تمامی خواسته های کارفرما را بررسی کند و بهترین راه حل را به مشتریان خود ارائه دهد. • کنترل دائمی سخت افزارها و نرم افزار ها برای کاهش بروز مشکلات و کوتاه کردن زمان حل مشکل. طراحی نقشه اتاق سرور و استانداردسازی بخش‌های مختلف آن از جمله بنای اتاق و دیوارها ، سیستم‌های هوشمند اتاق سرور ، سقف و کف کاذب ، کابل کشی و ترانکینگ استاندارد ، سیستم‌های خنک کننده ، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق ، سیستم‌های کنترل تردد و غیره.

ما برای استخدام یک فرد باید هزینه های زیادی همچون حقوق، بیمه، مزایا، اضافه کار درآمد خدمات کامپیوتری و… بپردازید. که در مقایسه با استفاده از خدمات شرکت ها به شدت کمتر است و دردسرهای کمتری دارد. مهمترین و اصلی ترین عنصر این نوع شبکه ها سوئیچ می باشد و وظیفه آن سوئیچ کردن بسته های داده می باشد. اهمیت راه اندازی چنین سیستم هایی بسیار بیشتر از آن است که بتوان همه ی آن ها را اینجا توضیح داد و همه ی این موارد اهمیت خدمات راه اندازیشبکههای راه اندازی را مشخص می کند . مناطق 22 گانه تهران و نواحی حومه از جمله ورامین، اسلامشهر، شهریار، ملارد، رباط کریم، دماوند، پردیس، بهارستان، پیشوا، شهر ری، شهر قدس، قرچک و شمیرانات تحت پوشش خدمات شبکه پینگونت قرار دارند.

یا میتوان این خدمات را میان دو کامپیوتر در خانه و یا اینکه تعدادی کامپیوتر در یک شرکت بزرگ تجاری بکار برد. در مجازی سازی سرور، چند سیستم عامل روی تنها یک سرور پیاده سازی شده و منابع سرور میان سیستم عامل ها به اشتراک گذاشته و مدیریت می شوند. در کنار صرفه جویی در هزینه ها، کارایی و تحمل خطای بالاتری را شاهد خواهیم بود که به بهبود کیفیت خدمات شبکه کمک شایانی می کند. از دیگر خدماتی که دایان نت به مشتریان خود ارائه می کند، کیفیت بالا و بهتر صدا، کیفیت بالای مسیریابی تماس، بهبود مدیریت شبکه و همچنین کیفیت خدمات داخلی یا همان QoS است. این مجموعه با الویت بندی های ترافیک، کیفیت سرویس ارائه دهنده را افزایش می دهد.

نصب و راه اندازی

خدمات شبکه های کامپیوتری شرکت خدمات شبکه آریستک

پس از یک دهه کار در زمینه IT، بهترین و معتبرترین تامین‎کنندگان تجهیزات و پیمانکاران اجرایی خدمات مرتبط باراه اندازی شبکهرا می‌شناسیم. این موضوع کمک می‌کند تا در مورد امور جانبی مرتبط به کامپیوتر و شبکه و اینترنت هم دغدغه‌ای نداشته باشید. گروه فناوران پارسه ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه امنیت، نظارت، شبکه، وب سایت و… PRTG Network Monitor نرم افزاری قدرتمند برای نظارت بر شبکه و سیستم های شبکه است. این نرم افزار برای شبکه های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب است و قادر به نظارت بر شبکه های LAN، WAN، WLAN و VPN می باشد.

  • با توجه به گستردگی شهر تهران و همچنین موقعیت استراتژیک این شهر به عنوان پایتخت ایران، شرکت های کوچک و بزرگ فراوانی در این شهر مشغول فعالیت تجاری هستند و روز به روز هم به تعداد این شرکت ها افزوده می شود.
  • سرورها بر اساس نیاز کارفرما در پلتفرمهای ویندوز سرور ، لینوکس ، سیسکو و میکروتیک پیاده سازی می شوند.
  • امروزه شبکه های کامپیوتری در تمامی حوزه های مربوط به کسب و کار و سازمان های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار میگیرند به همین دلیل استفاده از خدمات شبکه و کامپیوتر، در سازمانها و نهاد های فوق ناگزیر میباشد و یکی از مهمترین نیاز های کسب و کارهای امروزی به حساب می آید.
  • پشتیبانی شبکه به عنوان قسمت نگهداری خدمات شبکه این شرکت، در دو قسمت انجام می گردد.
  • خدماتی که نام برده شد ، فقط بخش کوچکی از خدمات اکتیو می باشند و خدمات اکتیو طیف وسیعی از تنظیمات مختلف را در بر می گیرد.
پشتیبانی شبکه به عنوان قسمت نگهداری خدمات شبکه این شرکت، در دو قسمت انجام می گردد. قسمت اول تهیه مستندات و رفع مشکلات موجود و مرحله دوم نگهداری از شبکه آماده به کار می باشد. به همین منظور در شروع کار باید مشکلات موجود مرتفع گشته و برای کارکرد مداوم آماده شود.

پشتیبانی سخت افزاری

همچنین ممکن است به چیزهایی مانند گوشی های هوشمند، گوشی های رومیزی و تبلت فکر کنیم. با این حال، شبکه امروزی شامل بسیاری از تجهیزات دیگری مانند دستگاه‌های فکس، دستگاه‌های پست، ماشین‌های تولید رباتیک، سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع، سیستم‌های روشنایی، سیستم‌های امنیتی، و حتی چیزهایی مانند سیستم‌های سرگرمی، یخچال، توستر و قهوه سازها می باشند. به منظور مدیریت و برنامه ریزی بهینه منابع خود ، در پی پیاده سازی یک شبکه یکپارچه و استاندراد در سازمان خود هستند ، باید با یک شرکت نصب و راه اندازی شبکه که سابقه درخشانی در این حوزه دارد ، قرارداد خدمات شبکه منعقد کنند. آن‌چه به‌طور معمول منشأ تهدیدات در سیستم‌های اطلاعاتی است ناشی از عدم وجود کنترل‌های لازم روی آن سیستم‌ها است. نمونه‌های واضح این سیستم‌ها، شبکه‌ها و خدمات عمومی روی شبکه به‌خصوص شبکه اینترنت است.

درخواست مشاوره