خدمات شبکه 5G جیو در 50 شهر دیگر با گسترش عرضه به 184 شهر در هند راه اندازی شد.

Reliance Jio روز سه شنبه بزرگترین راه اندازی خدمات True 5G خود را در 50 شهر کشور اعلام کرد. با این کار، کاربران Jio در 184 شهر اکنون از خدمات نسل پنجم تلفن همراه لذت می برند. بر اساس بیانیه این شرکت، این 50 شهر در ایالت هایی از جمله آندرا پرادش، آسام، چاتیسگار، گوا، هاریانا، جارکند، کارناتاکا، ماهاراشترا، اودیشا، پودوچری، پنجاب، راجستان و تامیل نادو قرار دارند.

سرویس‌های جیو 5G هم‌اکنون در دنباد در جارخند نیز وجود دارند. Bagalkote، Chikkamagaluru، Hassan، Mandya و Tumakuru در کارناتاکا. آلاپوزا در کرالا؛ کلهاپور، ناندد واغلا، سنگلی در ماهاراشترا؛ در این بیانیه آمده است که بالاسوره، باریپادا، بهداراک، جارسوگودا، پوری و سامبالپور در اودیشا.

شهرهای Chittoor، Kadapa، Narasaraopet، Ongole، Rajamahendravaram، Srikakulam و Vizianagaram در آندرا پرادش؛ ناگان در آسام؛ بیلسپور، کوربا و راجناندگان در چاتیسگر. پاناجی در گوا؛ بر اساس این بیانیه، آمبالا، بهادورگر، هیسار، کارنال، پانیپات، روهتاک، سیرسا و سونیپات در هاریانا اکنون به خدمات جیو 5G دسترسی دارند. همچنین افزود که آنیل ویج، وزیر کشور هاریانا، Jio True 5G را روز سه شنبه در حلقه هاریانا افتتاح کرد.

سخنگوی Jio گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که خدمات Jio True 5G را در 50 شهر دیگر در 17 ایالت و قلمرو اتحادیه راه اندازی کنیم و تعداد کل را به 184 شهر برساند. این یکی از بزرگترین عرضه های خدمات 5G است، نه فقط در هند. اما در هر کجای دنیا.”

شهرهای پودوچری؛ امریتسار، بیکانر، کوتا در راجستان؛ دارماپوری، ارود و توثوکودی در تامیل نادو؛ Nalgonda در Telangana، و Jhansi، Aligarh، Moradabad، Saharanpur در Uttar Pradesh، و Asansol و Durgapur در بنگال غربی اکنون به خدمات Jio 5G دسترسی دارند. بر اساس این بیانیه، سخنران Lok Sabha، اوم بیرلا، Jio True 5G را در کوتا افتتاح خواهد کرد.

در بیانیه آمده است که کاربران Jio در این شهرها به پیشنهاد استقبال از Jio دعوت می شوند تا از روز سه شنبه، داده های نامحدودی را با سرعت حداکثر 1 گیگابیت در ثانیه بدون هزینه اضافی تجربه کنند.

این سخنگوی همچنین گفت: “ما از دولت های ایالتی آندرا پرادش، آسام، چاتیسگار، گوا، هاریانا، جارکند، کارناتاکا، کرالا، ماهاراشترا، اودیشا، پودوچری، پنجاب، راجستان، تامیل نادو، تلانگانا، اوتار پرادش، و بنگال غربی برای حمایت مستمرشان در تلاش ما برای دیجیتالی کردن هر منطقه.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ما سرعت و شدت عرضه True 5G را در سراسر کشور افزایش داده‌ایم زیرا می‌خواهیم هر کاربر Jio از مزایای تحول‌آفرین فناوری Jio True 5G در سال جدید 2023 بهره‌مند شود. از خدمات Jio True 5G تا دسامبر 2023.”