خدمات 5G ایرتل در گواهاتی راه اندازی شد، قابلیت اتصال برای عرضه در سراسر شهر به صورت مرحله ای

شرکت مخابراتی گفت: Airtel 5G Plus کل مجموعه خدماتی را که Airtel ارائه می‌دهد تقویت می‌کند و اضافه می‌کند که علاوه بر این، امکان دسترسی فوق‌العاده به پخش جریانی ویدیویی با کیفیت بالا، بازی، چت چندگانه، آپلود فوری عکس‌ها و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

راجنیش ورما، مدیر اجرایی Bharti Airtel برای Assam و North-East، در اظهار نظر در مورد راه اندازی، گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که راه اندازی Airtel 5G Plus را در گواهاتی اعلام کنم. مشتریان ایرتل اکنون می توانند شبکه فوق سریع را تجربه کنند و از سرعت های حداکثر لذت ببرند. 20 تا 30 برابر سریع‌تر از سرعت‌های فعلی 4G. ما کل شهر را روشن می‌کنیم و به مشتریان این امکان را می‌دهیم تا از دسترسی فوق‌العاده سریع به جریان ویدیویی با کیفیت بالا، بازی، چت چندگانه، آپلود فوری عکس‌ها و موارد دیگر لذت ببرند.”

این شرکت گفت که ایرتل در حال حاضر در جاده GS، در کالج و بیمارستان پزشکی Guwahati (GMCH)، کالج Dispur، Ganeshguri، Christian Basti، Sree Nagar، Zoo Road، Lachit Nagar، Ulubari، Bhangagarh و Beltola و چند مکان منتخب دیگر فعال است. شبکه خود را تقویت کند و خدمات خود را در سرتاسر شهر در زمان مناسب در دسترس قرار دهد.

شرکت مخابراتی اعلام کرده است که ایرتل در خط مقدم نوآوری 5G از اولین شبکه زنده 5G هند در حیدرآباد تا اولین هولوگرام مجهز به 5G هند تا اولین بازی هندی در بازی جام جهانی که بازی را تغییر می دهد، در زمانی که هیچ بازی وجود نداشت، پیشتاز بوده است. پوشش تلویزیونی


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ایرتل روز دوشنبه از راه اندازی خدمات نسل پنجم موبایل (5G) خود در گواهاتی خبر داد. این شرکت مخابراتی گفت که خدمات Airtel 5G Plus به صورت مرحله‌ای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد، زیرا ارائه‌دهنده خدمات به ساخت شبکه خود و تکمیل راه‌اندازی ادامه می‌دهد. به گفته این شرکت، مشتریانی که دستگاه‌های مجهز به 5G دارند، از شبکه پرسرعت Airtel 5G Plus بدون هزینه اضافی لذت خواهند برد تا زمانی که عرضه گسترده‌تر شود.

با این راه اندازی، ارائه دهنده خدمات گفت Airtel 5G Plus انقلابی در آموزش، مراقبت های بهداشتی، تولید، کشاورزی، تحرک و تدارکات ایجاد کرده است.

این شرکت همچنین اشاره کرد که نیازی به تغییر سیم‌کارت نیست و سیم‌کارت فعلی Airtel 4G آن دارای 5G است.