خدمات Airtel 5G در پاتنا راه اندازی شد. Telco می گوید شهر به صورت مرحله ای تحت پوشش قرار می گیرد

Bharti Airtel روز دوشنبه از راه اندازی خدمات پرسرعت 5G خود در Patna خبر داد. در حال حاضر، خدمات 5G در Patna Sahib Gurudwara، ایستگاه راه آهن Patna، Dak Bunglow، Maurya Lok، Bailey Road، Boring Road، City Center Mall، منطقه صنعتی Patliputra و چند مکان منتخب دیگر عملیاتی هستند. مشتریانی که به داخل و خارج از Patna پرواز می کنند می توانند از Airtel 5G Plus پرسرعت در سراسر ترمینال فرودگاه لذت ببرند.

همچنین انتظار می‌رود که راه‌اندازی 5G توسعه بیشتری در نظارت از راه دور داده‌ها در بخش‌هایی مانند معدن، انبارداری، پزشکی از راه دور، و تولید و غیره ایجاد کند.

درآمد دولت از مزایده چقدر بوده است؟

“من بسیار هیجان زده هستم که راه اندازی Airtel 5G Plus را در پاتنا اعلام کنم. مشتریان ایرتل اکنون می توانند شبکه های فوق سریع را تجربه کنند و از سرعت های 20 تا 30 برابر سریع تر از سرعت های فعلی 4G لذت ببرند. ما در حال روشن کردن کل شهر هستیم. به مشتریان این امکان را می دهد تا از دسترسی فوق العاده سریع به پخش ویدئو با کیفیت بالا، بازی، چت چندگانه، آپلود فوری عکس ها و موارد دیگر لذت ببرند.”

در مقایسه با 3G و 4G، 5G تأخیر بسیار کمی دارد که تجربه کاربر را در بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد.

ترمینال جدید در بنگالورو، پونا، بنارس و ناگپور دیگر فرودگاه هایی هستند که دارای Airtel 5G Plus هستند.

در یک سال گذشته، ایرتل قدرت 5G را با مجموعه ای از موارد استفاده قدرتمند نشان داده است که روش زندگی و تجارت ما را تغییر می دهد.

Reliance Jio، Adani Group، Bharti Airtel و Vodafone Idea چهار شرکت کننده اصلی در حراج طیف هستند.

سرعت:

شرکت کنندگان در حراج طیف 5G چه کسانی بودند؟

وزارت مخابرات مجموع پیشنهادهایی را به ارزش ریال دریافت کرد. 1.50 میلیون کرور از حراجی که اخیراً به پایان رسیده است. درآمد حاصل از مزایده ها در ابتدا 000 میلیون تومان برآورد شده بود. 80000-90000 کرور

تأخیر کم کارایی پردازش حجم بسیار بالایی از پیام های داده را با حداقل تاخیر توصیف می کند.

انتظار می رود خدمات 5G حدود 10 برابر سریعتر از 4G باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

5G چیست و چه تفاوتی با سرویس های فعلی 3G و 4G دارد؟

ایرتل شبکه خود را تقویت خواهد کرد و خدمات خود را در سرتاسر شهر در زمان معین در دسترس قرار خواهد داد و این خدمات به صورت مرحله‌ای در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت زیرا این شرکت به ساخت شبکه خود و تکمیل توسعه ادامه می‌دهد.

5G نسل پنجم شبکه تلفن همراه است که قادر به انتقال مجموعه بزرگی از داده ها با سرعت بسیار بالا است.