خرید جدیدترین پیراهن جین زنانه از 1000 فروشگاه برتر اینستاگرام

شلوار چینو در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، اما به طور معمول رنگ خاکی آن به همراه پیراهن جین مردانه به کار می‌رود. رنگ آبی و خاکی از بهترین ترکیب رنگها برای لباس پوشیدن محسوب می‌شوند. بافت نخ و پنبه در پارچه چینو باعث شده، این شلوار بسیار خنک و سبک بوده و برای تابستان انتخاب مناسبی باشد. برای تکمیل این استایل اسپرت و شیک باید از یک کتانی سفید یا کفش کالج استفاده کنید. ست كردن شلوار جين با پيراهن بسیار پرطرفدار و در عین حال ساده است.

خرید جدیدترین پیراهن جین زنانه از 1000 فروشگاه برتر اینستاگرام با انتخاب کفشی پاشنه‌دار، این استایل بی‌خطا را به دنیای پوشش رسمی وارد می‌کنید و اگر با کفش کتانی و صندل آن را ست کنید، وارد مرزهای استایل غیررسمی یا کژوال می‌شوید. در ماه‌های سرد سال با استفاده از پیراهن لی و ژاکت می‌توانید یک تیپ پاییزی مردانه زیبا و دلپسند برای خود بسازید. پیراهن لی مردانه برای هر موقعیت غیررسمی یا نیمه‌رسمی مناسب بوده و با هر آیتمی خاص پیراهن جین و هماهنگ می‌شود. پس برای داشتن یک استایل خاص، پیراهن لی را با یک ژاکت کش بافت پشمی هماهنگ کنید.

تا 7 روز برای احترام به انتخاب مشتریان کالایی خریداری شده تعویض یا پس گرفته می شود. توی هر مرحله از خرید، هر سوالی داری، کافیه روی دکمه سبزرنگ پایین صفحه بزنی و توی واتساپ با پشتیبان هیلو گفتگو کنی. ارسال کالا برای عزیزانی که در تهران هستند با پیک انجام خواهد شد. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با ترفندها و راهکارهای انتخاب لباس به سبک مردان خوش تیپ آشنا میکنیم تا بتوانید خوشتیپ بودن را تجربه کنید. با من‌ومد، استایل و آرایشی شیک و مثال‌زدنی داشته باشید و خانه‌ای چشم‌نواز و دیدنی بچینید. من‌ومد اینجاست تا بهترین و به‌روزترین ترندهای مد و دکوراسیون همیشه در دسترس‌تان باشد.

برخی از استایلیست‌ها گمان می‌کنند که این تیپ کسل‌کننده و عده‌ای دیگر نیز ست جین پسرانه را اغراق شده می‌دانند. اما حقیقت این است که اگر این ترکیب به درستی انتخاب شده و کنتراست رعایت شده باشد، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای ست كردن شلوار جين با پيراهن لی، مطمئن شوید که بین آن دو کمی تضاد رنگ وجود دارد. برای اینکار باید قسمت پایینی بدن و شلوار جین را تیره‌تر انتخاب کنید. شما می‌توانید پیراهن لی آبی را با شلوار جین مشکی، خاکی و حتی طوسی هم ست کرده و با کمک رنگ‌های مختلف، مرزی بین شلوار و لباس لی مردانه ایجاد کنید.

ونوس مد (جین کده سابق) فعالیت خود را از سال 1388 در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین کده است را آغاز نمود. پیراهن لی جیب دار در دو مدل تک جیب و دو جیب تولید می شود که مدل پیراهن جین تک جیب دارای یک جیب ساده یا دکمه ای روی سمت چپ سینه میباشد و پیراهن جین دو جیب دارای دو جیب ساده یا دکمه ای روی هر دو سمت سینه میباشد. پیراهن لی جیب دار به تنهایی پر کاربرد ترین و محبوب ترین پیراهن لی می باشد .

تیپ اسپرت و پوشش روزمره پیراهن جین آستین کوتاه را بیشتر می پسندد و در مقابل یک تیپ رسمی و اداری پیراهن جین آستین بلند را محبوب تر می دانند. پیراهن‌های مردانه مدل‌های متنوعی نداشته و طراحی و متریالی شبیه به هم دارند. همین موضوع می‌تواند روی تیپ شما تاثیر منفی گذاشته و استایلتان را خسته‌کننده نشان دهد. اگر به دنبال پیراهنی خاص و منحصر‌به‌فرد هستید اما نمی‌دانید چه بپوشید، پیراهن جین مردانه را انتخاب کنید. برای داشتن بهترین تیپ مردانه، باید با استفاده از لباس جین تنوع و تفاوت را به کمد لباس بیاورید.

پیراهن لی به راحتی با آیتم‌های مختلف استایل شما هماهنگ شده و در هر فصلی استفاده می‌شود. این پیراهن‌ها گزینه بسیار مناسبی برای تیپ کژوال مردانه و مجالس غیررسمی هستند. پیراهن لی یکی از محبوب ترین پیراهن ها بین جوانان و مردان است .

  • نمونه های سنگشور این محصول از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و استایل جذاب و جوان پسندی را تضمین می نمایند.
  • باور کنید که این انتخاب جای هیچ شک‌وشبهه‌ای باقی نمی‌گذارد و همیشه جوابگوی استایلی متعادل و درست است.
  • آقایان درشت هیکل نباید لباس یقه اسکی بپوشند مخصوصا اگر گردن کوتاهی دارند، سعی کنید همیشه کمربند ببندید اما نه خیلی سفت طوری که شکم تان بیرون بزند.
  • پیراهن جین با کت‌وشلوار باورتان نمی‌شود؟ باور کنید که ست کردن پیراهن جین با کت‌وشلوار هم ممکن است و البته نتیجه خوبی هم از خود نشان می‌دهد.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای جی بی جو محفوظ است.
  • جین سنگشور به دلیل زیبایی، جذابیت و ظاهر مدرنی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران فراوانی دارد.