خرید گردنبند زنانه شیک 2022 گردنبند دخترانه فانتزی جدید با قیمت مناسب | hsaatchi

خرید گردنبند زنانه شیک 2022 گردنبند دخترانه فانتزی جدید با قیمت مناسب | hsaatchi

گردن بند گنگ و اسپرت با طرحِ تلفیقی از اسکلت و صلیب که به صورت سه بعدی طراحی شده و نمای جذاب سایت خرید طلا اینترنتی و لاکچری دارد. این گردنبند خفن همراه با زنجیر 70 سانتیمتری است که می توان هم روی لباس و هم زیر لباس استفاده کرد. گردنبند پسرانه جدید مدل سه بعدی از سرِ شیر، که نماد قدرت و سلطنت است و به عنوان گردنبند رو لباسی با تیپ های اسپرت پوشیده می شود. این مدل گردنبند پسرانه لاکچری همراه با زنجیر 70cm بوده و قابل استفاده به عنوان دکوری و آویز ماشین نیز می باشد. گردنبند صلیب اسکلتی مردانه با طراحی ویژه به شکل تابوت که درب آن باز شده و داخل آن یک اسکلت قرار گرفته است. این گردنبند پسرانه اسپرت از دسته گردنبند های پانکی و فشن محسوب می شود و گزینه مناسبی برای استایل های اسپرت و رپری نیز می باشد.

  • اما نوع دیگر آن به گونه ای بوده که زنجیر به در طرف پلاک متصل می شود و یک زیبایی دیگری را به رخ گردنبند می دهد.این اسم ها می توان هم به صورت فارسی و هم به صورت لاتین ساخته شود.
  • استفاده از زیورآلات، در استایل دخترخانم‌ها نقش بسزایی داشته و به نوعی به ظاهر آن‌ها رنگ و لعاب می‌بخشد.
  • فراموش نکنید که یک گردنبند را باید براساس استایل و فرم یقه‌‌ی لباس انتخاب کنید.
  • در این گردنبند، دو سنگ دراپ (اشکی) نامتقارن، از آویز گردنبند، آویزان می شوند.

شما می‌توانید با رعایت اصول گردنبند‌های چند لایه، تعدادی از گردنبند‌هایی که با یکدیگر هماهنگ هستند را انتخاب کنید. اما اگر این موارد را به خوبی بلد نیستید می‌توانید مدل گردبنند‌های استیل دو یا سه لایه نوا استایل را تهیه کنید. انگشتر یکی از اکسسوری‌هایی است که دست‌ها را قشنگ‌تر می‌کند و بسته به نوع آن می‌تواند برای مراسم مختلف استفاده شود. انگشتر زنانه و مردانه برند کاتیر نیز محصول بسیار زیبا و مجللی است که می‌توانید آن را با دستبند لاو کاتیر همزمان بپوشید و به استایلتان انرژی بیشتری بدهید. گردنبند دوستت دارم به صد زبان، یکی از مدلهای جدید گردنبند امسال است که بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده است.

گردنبند طلا طرح ایران کد LN893

آن هایی که به دنبال به روزترین و در عین حال شیک ترین بدلیجات هستند.این اکسسوری شکیل با وجود تنوع خیلی وسیع در ساختارش پاسخ گوی خیلی از سلایق بانوان و دختران جوان می باشد. این زیورآلات بسیار شیک در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند به طور مثال هم به صورت سه بعدی و حجیم و هم به صورت یک صفحه موجود است. آرگونومی گردنبند زنانه به گونه ای بوده که با نمونه جواهرات خود هیچ تفاوتی ندارد و تشخیص آن از جواهرات اروپایی بسیار سخت است. با ذکر ویژگی های این اکسسوری زیبا هر چه بهتر می توانید به انتخاب یک گردنبند زیبا بپردازید.

گردنبند نگین دار مارک ژوپینگ GZ2042

اگر اندام ورزشکاری دارید، برای شما هیچ محدودیت برای انتخابگردنبند طلاوجود ندارد؛ اما این نکته را در نظر بگیرید که هر چه گردنبند بلندتر باشد، قد شما، بلندتر به نظر می‌رسد. اگر فرم صورت شما به شکل قلبی است، از گردنبندهای کوتاهتر با طول سانتی‌متر استفاده کنید. افرادی که صورت گرد دارند، بهتر است گردنبند طلا بلند با طول بین 50 تا 60 بیندازند تا صورت‌شان کشیده‌تر به نظر برسد.